کوین‌بیس به مشتریانش برای خرید آنلاین تخفیف می‌دهد!

کوین‌بیس به مشتریانش برای خرید آنلاین تخفیف می‌دهد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

 

تلاش برای استفاده از رمزارزها به عنوان روش پرداخت، برای امور کوچک و روزمره درحال افزایش است. به گزارش و‌ب‌سایت کوین‌تلگراف، کاربران صرافی کوین‌بیس (Coinbase) می‌توانند با استفاده از کارت حساب خود در این صرافی و توسط ارزهای دیجیتال، از پلتفرم‌های Apple Pay و Google Pay خرید کنند و مشمول تخفیف درصدی شوند.

Coinbase در روز سه شنبه در وبلاگ خود اطلاعیه‌ای منتشر کرد و اظهار داشت که از ماه ژوئن (خرداد)، سرویسی ارائه خواهد داد که از بین برخی مشتریان این صرافی، افرادی که می‌توانند از این تخفیف‌ها بهره ببرند را انتخاب می‌کنند. در این اطلاعیه اشاره شد به کاربرانی که با کارت صرافی از این دو پلتفرم خرید کنند، ۴٪ پاداش به صورت رمزارز اعطا می‌شود.

شما با خرید توسط کارت صرافی کوین‌بیس می‌توانید ۱٪ بیت کوین و‌ یا ۴٪ استلار دریافت کنید.

پیش از این نیز وب سایت Cointelegraph گزارش داد که صرافی کوین بیس در فوریه ۲۰۲۰ به یک صادرکننده مستقیم ویزا کارت تبدیل شده است. همچنین این صرافی قابلیتی ارائه داد که کاربران اروپایی کوین‌بیس کارت بتوانند از کارت‌های خود برای خرید از Google Play استفاده کنند.

شایان ذکر است که Coinbase در زمان رشد قابل توجه روش پرداخت توسط تلفن همراه در کشور آمریکا دست به چنین اقدامی زده است. پرداخت تلفن همراه در این کشور همچنان از چین عقب‌تر است اما در سال ۲۰۲۰ شاهد رشد ۲۹ درصدی در این حوزه بوده‌ایم.

همچنین باید خاطرنشان کنیم که این صرافی علاوه بر تخفیف ۴ درصدی قصد دارد برای استفاده از Coinbase Card خود پاداش‌های دیگری نیز در نظر بگیرد. صرافی کوین‌بیس از ژوئن سال ۲۰۱۹ تعداد رمزارزهای قابل پشتیبانی Coinbase Card را افزایش داد، حتی استیبل کوین دای (DAI) را به لیست خود اضافه کرد و کشورهای بیشتری را تحت پوشش امکانات خود قرار داد.

Debit Card ها گزینه دیگری هستند که برای ترویج استفاده از رمزارزها برای تراکنش‌های کوچک، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از طرفی غول پرداخت در دنیا، پی‌پال (PayPal) نیز امکان خرید با بیت کوین را برای مشتریانِ ساکن در کشور آمریکا فراهم کرده است.

براساس یک نظرسنجی که چند هفته پیش توسط Mastercard انجام شد ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان در سراسر جهان اظهار داشتند که تمایل دارند بتوانند تا سال ۲۰۲۰ روش پرداخت توسط رمزارزها در جهان مرسوم شود.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.