کلمبیا از گیم‌ها برای آموزش جوانان در مورد رمزنگاری و معاملات سهام استفاده می‌کند

آموزش سرمایه گذاری با گیم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

کلمبیا برای ساختن برنامه‌هایی به عنوان بازی با هدف آموزش تجارت رمزنگاری و سهام به جوانان، بیش از 30000 دلار اختصاص داد. این بازی توسط هنری ژان ولاسکز در پاسخ به درخواست دولت، پیشنهاد شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر آموزش سرمایه‌گذاری در کلمبیا با گیم، با بیتستان همراه باشید.

آموزش سرمایه گذاری با گیم

دولت کلمبیا برای آموزش سرمایه‌گذاری به جوانان تصمیم دارد کتاب و بازی در این زمینه طراحی کند. دولت درخواست کرد که پروژه‌ای نوآورانه طراحی شود تا بتواند سواد مالی جوانان کلمبیایی را افزایش دهد و در پاسخ به این درخواست، هنری ژان ولاسکز این بازی را پیشنهاد داده است.

همانطور که ولاسکز آن را توصیف کرده است این بازی با عنوان سکه B: سرمایه گذاری در بازار سهام را بیاموزید، تجربه‌ی خرده فروشی را به شرح زیر شبیه‌سازی می‌کند:

کاربر بلافاصله برای سرمایه‌گذاری وارد می‌شود و با دو بازیکن دیگر رقابت می‌کند و باید حرکات بازار سهام را طوری تفسیر کند که در زمان مناسب خرید و فروش کند و درآمد کسب کند. او می‌تواند سهام، ارزهای رمزنگاری شده، کالاها را خریداری کند و در بازارهای فارکس معامله کند. هر دارایی دارای روند خاصی است که تفسیر آن ساده است.

درخواست مشترک دولت و وزارت‌خانه‌های مختلف کلمبیا

درخواست دولت برای ارائه پیشنهادات به عنوان بخشی از چارچوب crea digital call 2021 است که به طور مشترک توسط وزارتخانه‌های فرهنگ و علوم، فناوری و نوآوری کلمبیا راه‌اندازی شد.

ولاسکز به عنوان یک برنده 31000 دلار دریافت می‌کند و انتظار می‌رود در نوامبر نسخه تغییر یافته‌ای از بازی پیشنهادی خود را در قالب یک برنامه گرافیکی قابل بارگیری برای ویندوز و اندروید ارائه دهد. از دسامبر، برنامه‌ی سکه B از طریق فروشگاه‌های برنامه‌های محبوب توزیع می‌شود.

به گفته ولاسکز، در اطلاعیه‌ی وزارت علوم و فناوری آمده است:

ما جنبه‌های گرافیکی و آموزشی پروژه را بهبود می‌بخشیم. با اجماع اخلاق به این نتیجه رسیدیم که قصد داریم آن را به رمان گرافیکی تبدیل کنیم تا آموزش آن آسان‌تر باشد.

علاوه بر نسخه جدید ولاسکز برای تقویت بیشتر پروژه تا مارس 2022 یک بازی رومیزی و کتاب نیز تولید می‌کند.

ولاسکز به تحقیق انجام شده توسط شرکتش Gameday اشاره کرد که نشان داد تنها یک درصد از مدارس کلمبیا سواد اقتصادی آموزش می‌دهند. بر اساس گزارش‌ها، انگیزه ولاسکز برای تولید برنامه سکه B از فرمان دولت کلمبیا از سال 2014 گرفته شده است، که آموزش مالی و اقتصادی در کلمبیا را به عنوان موضوعی که مدارس کشور باید به آن توجه کنند، تعیین کرده است تا کودکان و جوانان بتوانند اقتصاد و پویایی سیستم مالی را بهتر درک کنند.

نظرات سایر دولت‌ها نسبت به این طرح

طبق گزارش‌ها برخی از محققان در ایالات متحده، اخیرا نگرانی خود را نسبت به اینکه تصورات منفی در ذهن نوجوانان نسبت به معاملات ایجاد شده است، منتشر کرده‌‌ بودند ولی با تولید برنامه‌هایی که اصول سرمایه‌گذاری را یاد بدهد، نظر جوانان را تغییر داده‌اند.

در مقابل محققان کره جنوبی نگران بودند که وابستگی به سرمایه‌گذاری‌های سوداگرانه مانند سهام و ارزهای رمزنگاری شده که از طریق استقراض تامین می‌شود، آن‌ها را در وضعیت بدهی بسیار بدی قرار داده است.

منبع: cointelegraph.com

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.