خرید استارتاپ مای‌کریپتو توسط کانسنسیس و احتمال ادغام آن با متامسک

خرید استارتاپ مای‌کریپتو توسط کانسنسیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

کانسنسیس مای‌کریپتو را خریداری کرده و قصدش از خرید مای‌کریپتو، ادغام آن با کیف‌پول مبتنی بر اتریوم MetaMask می‌باشد. با این اقدام متامسک تصمیم دارد عملکرد و خدمات خود را تقویت کند. برای خواندن جزئیات خبر خرید استارتاپ مای‌کریپتو توسط کانسنسیس با بیتستان همراه باشید.

کنسنسیس، انکوباتور شبکه اتریوم است که از ابزارهای اتریوم مثل Infura و Truffle پشتیبانی می‌کند. کنسنسیس در حال حاضر در حال خرید پایه اصلی اکوسیستم Web3 است.

این شرکت اعلام کرد که مای‌کریپتو که یک رابط کیف‌پول برای مدیریت ایمن آدرس‌های اتریوم است را خریداری کرده. این استارتاپ و ۱۲ کارمند آن با متامسک کانسنسیس که محبوبترین کیف‌پول اتریوم است ادغام خواهند شد.

باید به این نکته اشاره کرد در آینده‌ی نزدیک هیچ تغییری برای کاربران دو محصول ایجاد نخواهد شد.

تیلور موناهان (Taylor Monahan)، بنیانگذار و مدیرعامل MyCrypto، با بنیانگذاران MetaMask، Dan Finlay و Aaron Davis، گروه سه گانه‌ای را تشکیل خواهند داد تا بتوانند پس از ادغام شرکت به طور تدریجی محصولات و برندهای خود را نیز ادغام کنند.

موناهان در مصاحبه اخیر خود دلیل قبول این معامله را اینگونه بیان کرد که:

دلیل این امر واضح و ساده است ما ارزش‌های یکسان زیادی باهم داریم پس تصمیم گرفتیم برای تحقق آن باهم تلاش کنیم. این ادغام به ایجاد تجربه کاربری منسجم در این ابزارها نیز کمک خواهد کرد.

در نهایت باید به این قضیه نیز اشاره کرد که MetaMask و MyCrypto می‌توانند پیشنهاد و خدمات یکدیگر را بهبود بخشند زیرا این دو می‌توانند مکمل هم باشند.

MyCrypto بر روی مرورگرهای وب و برنامه‌های دسکتاپ خود متمرکز است در حالی که نقاط قوت MetaMask در برنامه موبایل و افزونه مرورگر آن و همچنین ادغام آن با برنامه‌های غیرمتمرکز در سراسر اتریوم است.

مشکلات بیشتر پیش از رشد سریع MetaMask

تعداد کاربران کیف‌پول متامسک از اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۱، از ۱ میلیون کاربر به ۲۱ میلیون کاربر، افزایش یافته.

رشد سریع MetaMask، با دردسرهای زیادی نیز همراه بوده است، زیرا این کیف‌پول به دلیل شهودی بودن و یا نداشتن سرعت کافی مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است.

موناهان به این نکته اشاره کرد که در این صنعت همگام شدن با تغییرات روزافزون بسیار سخت است. این تغییرات تنها شامل افزایش سرمایه‌گذاری و DeFi نیست بلکه NFTها و DAOها را نیز شامل می‌شود.

وی در مصاحبه خود توضیح داد که:

دلیل نگرانی مردم در مورد متامسک این است که محصولی که استفاده می‌کنند به طور کامل به آن‌ها خدمت نمی‌کند. دلیل اینکه این اکوسیستم به طور کامل به آن‌ها خدمات نمی‌دهد این است که این اکوسیستم برای کاربران بسیار متنوعی طراحی شده

وی معتقد است که با ترکیب نیروها و نقاط قوت، دو تیم می‌توانند تجربه کاربری بهتری برای تمام کاربران خود ایجاد کنند.

علاوه بر تجربه کاربری بهتر، این ادغام به این دو تیم برای بالا بردن سطوح امنیتی در پروژه نیز کمک می‌کند. در واقع، دو تیم از قبل در این زمینه شروع به همکاری کرده بودند و CryptoScamDB MyCrypto به تقویت سرویس تشخیص فیشینگ MetaMask کمک می‌کند.

ConsenSys از به اشتراک گذاشتن جزئیات مالی این معامله خودداری کرد.

منبع: decrypt.co

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.