خروج دارایی‌ها از کیف پول‌های FTX و FTX US ادامه دارد

ادامه خروج دارایی ها از کیف پول های FTX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۱

با ادامه خروج دارایی ها از کیف پول های FTX، می‌توان به قطع اعلام کرد که هکر FTX حتی پس از گذشت 3 روز نیز به سرقت دارایی‌های رمزنگاری از کیف پول‌های این صرافی ادامه می‌دهد و FTX نتوانسته مانع این امر شود. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

با این که سه روز از هک شدن کیف پول‌های صرافی FTX می‌گذرد، ولی همچنان دارایی‌های دیجیتال چندین کیف پول FTX و FTX US به  آدرس FTX Drainer 0x59A…۳۲b ارسال می‌شوند.

در حال حاضر این آدرس FTX Drainer، تقریباً ۶۲ میلیون دلار دارایی رمزنگاری شده دارد. هکرها بیش از ۶۰۰ میلیون دلار دارایی رمزنگاری شده را از کیف پول‌های این صرافی منتقل کرده‌اند.

آدرس Drainer به دریافت دارایی‌های رمزنگاری از FTX ادامه می‌دهد

شرکت امنیتی بلاک چین CertiK در توییتی که ۱۵ نوامبر منتشر شد، اعلام کرد چندین آدرس FTX در صرافی‌های FTX و FTX US همچنان توکن‌های رمزنگاری را به آدرس FTX Drainer 0x59A…۳۲b ارسال می‌کنند. این آدرس FTX Drainer در حال حاضر، تقریباً ۶۲ میلیون دلار دارایی رمزنگاری شده دارد.

علاوه بر این، آدرس FTX Drainer از ۱۲ نوامبر تقریباً ۳/۵ میلیارد توکن را دریافت و مبادله کرده است. هکرها ۲/۸ میلیارد توکن مختلف مانند FTX Sucks، F*ck FTX ،CRO Next و موارد دیگر را به آدرس‌های معروف ارسال کرده‌اند.

آدرس Drainer به دریافت دارایی‌های رمزنگاری از FTX ادامه می‌دهد

در پروسه این هک بیش از ۶۰۰ میلیون دلار نقل و انتقالات غیرعادی توسط کارشناسان زنجیره‌ای گزارش شده است که برخی از مبادلات شامل Tether به DAI و اتریوم به آلت‌کوین‌های دیگر بوده‌اند.

راین میلر، مشاور کل FTX ایالات متحده (FTX US) ممنوعیت تجارت و برداشت را به دلیل دسترسی غیرمجاز به دارایی‌های خاص تأیید کرد. وی همچنین اعلام کرد که FTX دارایی‌های کریپتو را به یک متولی جدید کیف پول سرد منتقل می‌کند تا مانع هک شدن آن‌ها شود.

با این حال، دسترسی هکرها به کیف پول‌های FTX و FTX US همچنان یکی از نگرانی‌های کاربران است، زیرا تعدادی از آنها تمام موجودی‌های خود را از دست داده‌اند و کیف پول‌شان موجودی صفر دلاری را نشان می‌دهد.

قیمت توکن FTT به کاهش خود ادامه می‌دهد

قیمت توکن FTX (FTT) با درخواست سم بانکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) برای ورشکستگی کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، ارزش FTT در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته و با قیمت ۱/۶۲ دلار می‌شود.

منبع:coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.