انتقادها از موزیلا به دلیل درخواست کمک‌های مالی با ارزهای دیجیتال شدت گرفت!

انتقاد شدید از موزیلا به دلیل درخواست کمک های مالی با ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ دی ۱۴۰۰

بنیاد موزیلا، یک سازمان غیرانتفاعی است و بر فعالیت شرکت موزیلا نظارت می‌کند. این سازمان اخیرا به دلیل درخواست کمک‌های مالی با ارزهای دیجیتال در یک توییت با انتقادات شدیدی مواجه شده است. در این خبر از بیتستان، جزئیات بیشتری از انتقاد شدید از موزیلا به دلیل درخواست کمک های مالی با ارزهای دیجیتال در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بنیاد موزیلا که یک سازمان غیرانتفاعی بوده و بر شرکت موزیلا نظارت می‌کند، پس از درخواست کمک‌های مالی با ارزهای دیجیتال در یک توییت، با انتقادات شدیدی مواجه شد. منتقدان این عمل موزیلا، اعتقاد دارند که این شرکت شهرتش را با درخواست Dogecoin و تلاش برای مشروعیت بخشیدن به ارزهای دیجیتال از بین برده است.

انتقاد شدید از موزیلا به دلیل درخواست کمک های مالی با ارزهای دیجیتال

برخی از طرفداران قدیمی فایرفاکس (مرورگر محبوب طراحی شده توسط شرکت موزیلا) می‌گویند که چاره‌ای جز روی آوردن به مرورگر دیگری را ندارند.

یکی از کاربران ناراضی نوشت:

مرا مجبور نکنید کروم را دانلود کنم. مجبورم نکنید این کار را انجام دهم.

انتقاد شدید از موزیلا به دلیل درخواست کمک های مالی با ارزهای دیجیتال

برخی از کاربران نیز تهدید کردند که کمک‌های ماهیانه خود به این سازمان غیرانتفاعی مستقر در کالیفرنیا را لغو خواهند کرد. کاربران فایرفاکس همچنین به «Web3» طعنه زدند و به شوخی گفتند که اینترنت باید به «Web1» برگردد.

موزیلا اکنون بیت‌کوین، اتر، دوج‌کوین، شیبااینو و چندین ارز دیجیتال دیگر را با همکاری پردازشگر پیشرو پرداخت ارز دیجیتال، BitPay می‌پذیرد. کمک‌های مالی دریافتی بلافاصله به دلار تبدیل می‌شود تا از نوسانات شدید مرتبط با کریپتو در امان بمانند.

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌ها در حوزه ارزهای رمزپایه فعالیت می‌کنند، واکنش‌ها علیه آن‌ها رو به افزایش است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده، کاربران Discord پس از تهدید به لغو انبوه اشتراک Nitro خود، شرکت را مجبور کردند تا برنامه‌های یکپارچه سازی اتریوم را به حالت تعلیق درآورد.

اقدامات سازمان موزیلا در زمینه ارزهای دیجیتال:

اقدامات و فعالیت موزیلا در حوزه ارزهای دیجیتال موضوع چندان جدیدی هم نیست. در سال ۲۰۱۴، این سازمان غیرانتفاعی با صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase به منظور پذیرش کمک‌های مالی در قالب رمزارز بیت‌کوین، شریک شده بود.

بنیاد موزیلا کمک‌های مالی دریافتی خود، از جامعه کاربرانش را در آموزش و تحقیقاتی که انجام می‌دهد، به کار می‌گیرد.

طبق آمار StatCounter، فایرفاکس ۷/۸۷ درصد از بازار کاربران مرورگرهای دسکتاپ را در اختیار دارد و به عنوان چهارمین مرورگر محبوب (پس از کروم، سافاری و اج) شناخته می‌شود.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.