پیتر برنت به دلیل انتقادات زیاد از فضای ارزهای دیجیتال فاصله گرفت

فاصله گرفتن پیتر برنت از فضای ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۰

پیتر برنت (Peter Brandt) معامله‌گر و تحلیل‌گر کهنه کار، پس از پیش‌بینی ارزش ۵۳ هزار دلار برای بیت‌کوین در توییتر از فضای ارزهای دیجیتال فاصله گرفت. برای خواندن خبر فاصله گرفتن پیتر برنت از فضای ارزهای دیجیتال با بیتستان همراه باشید.

فاصله گرفتن پیتر برنت از فضای ارزهای دیجیتال

جامعه رمزارز گاهی اوقات می‌تواند نسبت به اینفلوئنسرها و یا تحلیل‌گران خود رفتار سختگیرانه‌ای داشته باشد. این رفتار سختگیرانه به خصوص زمانی اتفاق می‌افتد که جامعه کریپتو احساس کند سکه یا رمزارز مورد علاقه خود دیر یا زود افت پیدا خواهد کرد.

اظهارات برنت در مورد بیت‌کوین:

پیتر برنت معامله‌گر کهنه کار رمزارز، در یکی از جدیدترین توییت‌های خود اظهار داشت که به دنبال خرید بیت‌کوین بیشتر پس از رسیدن آن به قیمت ۵۳ هزار دلار است. جامعه کریپتو این پیام را یک پیش‌بینی از طرف برنت در نظر گرفت.

بیت‌کوین در حال حاضر به قیمت ۵۸۳۰۰ دلار کاهش یافته است.

برنت علاوه بر بیت‌کوین، یک نمودار بصری برای اتریوم نیز ترسیم کرد و اظهار داشت که قصد خرید اتریوم را پس از ۴/۰۳۰ دلاری شدن آن دارد. این قیمت پیش‌بینی شده به بالاترین سطح قیمت سپتامبر مرتبط است.

فاصله گرفتن پیتر برنت از فضای ارزهای دیجیتال

بلافاصله پس از این پست برنت تعداد زیادی نظرات و کامنت‌های منفی از دارندگان اتریوم و بیت‌کوین دریافت کرد. برنت تصحیح کرد که او دید خرسی نسبت به بازار ندارد و قصدش کوچک شمردن بیت‌کوین و اتریوم نیست و فقط نظر شخصی خود را در مورد وضعیت فعلی بازار به اشتراک می‌گذارد.

مدت کوتاهی پس از آن، برنت توییتی منتشر کرد و گفت که از بازار ارزهای دیجیتال فاصله می‌گیرد و بیشتر روی بازارهای سنتی مانند کالاها و سهام تمرکز خواهد کرد. چرا که به گفته برانت، در بازارهای سنتی افراد جاافتاده‌تر هستند و رفتار بالغانه‌تری نشان می‌دهند.

فاصله گرفتن پیتر برنت از فضای ارزهای دیجیتال

توییتر اقدام به ایجاد یک تیم ارز دیجیتال کرده است!

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

 به نظر می رسد برنت از رفتار اعضای جامعه ارزهای دیجیتال راضی نیست و از آن‌ها به عنوان افراد با بلوغ کمتر یاد می‌کند. میانگین سنی سرمایه‌گذاران در جوامع کریپتو شش سال کمتر از سرمایه‌گذاران بازارهای سنتی است.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.