گزارش روزانه بازار رمزارزها (۲۶ بهمن ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل تکنیکال بیت کوین و تحلیل فاندامنتال بازار رمزارزها در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

حمایت مینوری بیت کوین کار کرد و توانست بار دیگر قیمت را بالا ببرد. امروز با رشد بیش از ۳ درصدی بیت کوین بازار رمزارزها دوباره سبزپوش شد. آلت کوین‌ها هم حرکات صعودی خودشان را آغاز کرده‌اند.

امروز حجم کل بازار رمزارزها با یک رشد جزئی در حدود ۱.۹ تریلیون دلار است و سلطه (Dominance) بیت کوین، ۴۲.۴ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را در دست دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته نسبت به دیروز افزایش داشته است و حدود ۷۲ میلیون دلار است.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها امروز هم عدد ۴۶ را نشان می‌دهد. بنظر می‌رسد بیت کوین با رشد اخیر نتوانسته است فعلا احساسات سرمایه‌گذاران را برگرداند و هنوز این شاخص در محدوده‌ی ترس است.

در ادامه، تحلیل تکنیکال بیت کوین را با هم مرور خواهیم کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم روزانه (ابر ایچیموکو):

تحلیل تکنیکال بیت کوین

حمایت مینوری و کم‌قدرت بیت کوین در کمال تعجب عمل کرد و شاهد رشد دوباره بیت کوین بودیم. درحال حاضر بیت کوین در قیمت ۴۳۵۰۰ دلار معامله می‌شود که رشدی بیش از ۳ درصد نسبت به قیمت معاملات دیروز را نشان می‌دهد.

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، کندل فعلی بیت کوین به ابر ایچیموکو نفوذ کرده است و در صورتی که کندل‌های آتی بتوانند در محدوده‌ای بالاتر از ابر ایچیموکو تثبیت شوند می‌توانیم انتظار رشد قیمت تا مقاومت مهم ۵۰هزار دلاری را داشته باشیم.

البته در صورتی که بیت کوین نتواند به بالای ابر ایچیموکو نفوذ کند، این محدوده خاصیتی مقاومتی خواد یافت و می‌تواند قیمت بیت کین را به حمایت‌های پایین‌تر برگرداند. در صورت ریزش دوباره، اولین حمایت حمایت ۴۲ هزار دلاری و بعد حمایت ۴۰ هزار دلاری خواهد بود.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • رمز ارز ریپل (XRP) با بنیاد یوروی دیجیتال (DEA) همکاری خود را آغاز کرده است. این همکاری در راستای تسهیل پذیرش و عرضه‌ی توکن‌های ملی دیجیتال علی‌الخصوص توکن دیجیتال بانک مرکزی این اتحادیه است.
  • بار دیگر ایلان ماسک در توییتی حمایت خود را از دوج کوین اعلام کرد. این میلیونر آمریکایی در توییت اخیر خود اشاره کرده است که اینترنت ماهواره‌ای StarLink احتمالا دوج کوین را خواهد پذیرفت.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای ترند روز

بیت کوین ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.