گزارش روزانه بازار رمزارزها (۲۷ بهمن ۱۴۰۰)

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال (۲۷ بهمن ۱۴۰۰)
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل تکنیکال بیت کوین و تحلیل فاندامنتال بازار رمزارزها در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

روز گذشته بیت کوین رشد خوبی را تجربه کرد و نزدیک به ۴ درصد رشد داشت. امروز بیت کوین در قیمت ۴۴,۱۰۰ دلار معامله‌ می‌شود و حدود ۱ درصد کاهش قیمتی نسبت به دیروز داشته است.

حجم کل بازار امروز ۱.۶۹ تریلیون دلار محاسبه شده است و سلطه (Dominance) بیت کوین، ۴۱.۱ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را در دست دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۷۰ میلیون دلار است. آلت کوین Rally با ۲۷ درصد سود و Avalanche با ۱۳ درصد سود ارزهای پرسود امروز هستند.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

امروز شاخص ترس و طمع (Fear & Greed) بازار ارزهای دیجیتال عدد ۵۱ را نشان می‌دهد و در محدوده‌ی خنثی (Neutral) قرار دارد. روز گذشته این شاخص روی عدد ۴۶ و در محدوده‌ی ترس (Fear) قرار داشت.

در ادامه، تحلیل تکنیکال بیت کوین را با هم مرور خواهیم کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم روزانه (حمایت روزانه بیت کوین):

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین در محدوده حمایتی ۴۰ هزار دلاری کف‌سازی‌های خوبی انجام داده و قیمت تابحال دوبار توانسته از این محدوده بازیابی قیمتی را تجربه کند. اما همچنان با مقاومت ۴۵هزار دلار درگیر است.

روز گذشته بیت کوین دوباره به مقاومت ۴۵ هزار دلار حمله کرد اما دوباره با نزدیک شدن به این محدوده دچار ریزشی جزئی شد. اگر بتواند کندل‌های روزانه‌ی آتی را در قیمتی بالاتر از این محدوده به ثبت برساند، می‌توان با درصد بالایی از شکست این محدوده و امکان رشد بیشتر بیت کوین مطمئن شد.

اگر در تایم فریم روزانه کندل تثبیتی بالای محدوده‌ی مقاومتی ۴۵هزار دلار مشاهده نکنیم، باید منتظر ریزش‌های بیشتری باشیم. در صورت ریزش قیمت، مقصد اول بیت کوین بار دیگر محدوده حمایتی ۴۰هزار دلاری خواهد بود. البته نمی‌توان مطمئن بود که این محدوده بتواند دوباره بیت کوین را حمایت کند.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • رئیس جمهور بلاروس با امضای فرمانی از پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال و بیت کوین حمایت کرد. در این فرمان اشاره شده است که دولت بلاروس قصد دارد برای حمایت از دارایی مردم، گردش آزاد سرمایه‌های دیجیتالی را بلامانع گرداند.
  • براساس برخی گزارشات، بازار سهام نیویورک (NYSE) قصد دارد به بازار NFTها ورود کند. این مجمع مالی بزرگ با ایجاد بازار NFT شخصی، به رقابت با بازارهای خرید و فروش بزرگ NFT مانند OpenSea خواهد پرداخت.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای ترند روز

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.