گزارش روزانه بازار رمزارزها (۱۹ اسفند ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

بعد از افزایش قیمت غیرمنتظره‌ی روز گذشته، امروز بیت کوین تقریبا به اندازه‌ی رشد دیروز، ریزش داشته است یعنی با کاهش قیمتی حدودا ۶.۵ درصدی امروز بار دیگر به قیمت ۳۹ هزار دلار رسیده است.

سلطه (Dominance) بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال امروز در حدود ۴۲.۶ درصد است. حجم کل بازار (Market Cap) رمزارزها نیز به ۱.۷۴ تریلیون دلار کاهش یافته است. تقریبا اکثر آلت کوین‌ها امروز با ریزش شدید بیت کوین، ریزشی هستند. در این بین در کمال تعجب دو آلت کوین ICON با ۴۱ درصد سود و Waves با ۲۶ درصد سود، رمزارزهایی هستند که نسبت به چارت بیت کوین مستقل عمل کرده‌اند.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع رمزارزها

شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال امروز در محدوده‌ی ترس (Fear) قرار دارد و عدد ۲۸ را نشان می‌دهد. روز گذشته شاخص روی عدد ۲۲ قرار داشت و امروز این شاخص ۶ واحد بازیابی شده است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم ۴ساعته

تحلیل تکنیکال بیت کوین

حمایت ۴۰ هزار دلاری بیت کوین بار دیگر با ریزش‌های سنگین امروز، از دست رفت. نزدیک‌ترین حمایت بیت کوین در حال حاضر خط روند صعودی ۴ ساعته است. اما آیا این حمایت می‌توان ریزش‌ها را متوقف کند؟

شتاب ریزش‌ها در حال حاضر زیاد است و بیت کوین حمایت استاتیک خیلی قوی در این منطقه ندارد. در حدود قیمتی ۳۸ هزار دلار یک حمایت نه چندان معتبر استاتیکی وجود دارد و خط روند صعودی هم در این منطقه واقع شده است.

ترکیب حمایت استاتیک و داینامیک (خط روند) بیت کوین می‌تواند در صورت کاهش شتاب ریزش‌ها، آن‌ها را متوقف کند. در صورتی که بیت کوین از این محدوده برگردد مقاومت ۴۰هزار دلار را سر راه خود دارد. اما در صورتی که خط روند صعودی از دست برود، حمایت بعدی بیت کوین محدوده ۳۷ هزار دلار و بعد از ۳۶هزار دلاری خواهد بود.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • نتیجه انتخابات کره جنوبی مشخص شد و یون سوک یول، نماینده حزب محاففظه‌کار که از حامیان سرسخت ارزهای دیجیتال است، پیروز این انتخابات شد. برگزیده شدن این فرد در کره جنوبی احتمالا موجب پذیرش هرچه بیشتر رمزارزها در این کشور خواهد شد.
  • حاکم دبی نیز در توییتی اعلام کرده است که این شهر قصد دارد یک مرجع نظارتی برای بازار ارزهای دیجیتالدر نظر بگیرد و هم‌چنین با صدور مجوزی، کسب و کارهای رمزارزی را تسهیل کند.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای ترند بازار رمزارزها

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.