گزارش روزانه بازار رمزارزها (۲۲ اسفند ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

بیت کوین امروز و دیروز در یک محدوده‌ی نوسانی بسیار کوچک رنج می‌زند و قیمت این رمزارز در حال حاضر در مرز ۳۹ هزار دلار معامله می‌شود. برای یک مدت نسبتا طولانی بیت کوین در این محدوده باقی مانده و سرمایه‌گذاران را خسته کرده است.

در حال حاضر سلطه (Dominance) بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال تفاوتی با روز گذشته ندارد و  حدود ۴۲.۵ درصد از حجم کل بازار رمزارزهارا در اختیار گرفته است. حجم بازار (Market Cap) رمزارزها تفاوت معناداری با روز گذشته ندارد. ارزهای Monero و Waves هم با ۱۰ و ۹ درصد سود، از ارزهای صعودی امروز بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت یک واحدی شاخص مواجه شده است و در حال حاضر عدد ۲۱ را نشان می‌دهد. متاسفانه این دومین هفته‌ای است که این شاخص در محدوده‌ی ترس شدید قرار دارد و هنوز نتوانسته است بازیابی شود.

تحلیل پرایس اکشن بیت کوین

تحلیل پرایس اکشن بیت کوین

در بازارهای مالی نمی‌توان هیچ‌چیز را با قطیت کامل پیش‌بینی کرد اما وقتی یک دارایی برای مدتی طولانی در یک محدوده‌ی کوچک رنج می‌زند، در بیشتر مواقع امکان شروع یک روند تازه در چارت آن محتمل می‌شود.

از نظر پرایس اکشنی بیت کوین چندین ماه است که سقف‌های جدید آن از سقف‌های قبلی پایین‌تر هستند، انگار تمایل چارت بیت کوین بیشتر به ریزش هست تا حرکات صعودی . اما یک سیگنال مثبت اینکه برای مدتی طولانی این اتفاق در جریان است و در صورتی که بیت کوین بتواند سقف‌های جدید را بالاتر از قبلی‌ها بزند، روند قیمت برخواهد گشت.

برای اینکه بیت کوین بتواند یک روند جدید را آغاز کند، یا باید سقف مهم ۴۵ هزار دلاری زده شود، یا اینکه ریزش‌ها ادامه پیدا کنند و در محدوده‌ی ۳۰هزار دلار شاهد کف‌سازی بیت کوین باشیم.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • با شدت گرفتن تحریم‌های بین الملیی علیه روسیه، صرافی‌های رمزارزی هم کاربران روسی را تحت فشار شدید قرار داده‌اند، بطوریکه تراکنش‌های رمزارزی در این کشور با اختلال شدید مواجه شده است.
  • سازمان دولتی FCA بریتانیا طبق دستوری، خودپردازهای بیت کوینی را ازدسترس خارج کرده است. این سازمان نظارتی معتقد است که پروتکل‌های رمزارزی شفاف نیستند، بنابراین استفاده از این دستگاه‌ها ممکن است آسیب‌زا باشد.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای ترند روز

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.