گزارش روزانه بازار رمزارزها (۱۷ اسفند ۱۴۰۰)

گزارش روزانه بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

بیت کوین چند روز گذشته بین محدوده ۳۷ هزار دلار و ۳۹ هزار دلار در نوسان بوده است. در حال حاضر قیمت این رمزارز حدودا ۳۸,۲۰۰ دلار است. در تحلیل امروز چارت روزانه بیت کوین را بررسی خواهیم کرد.

در حال حاضر سلطه (Dominance) بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال حدود ۴۲.۴ درصد است و حجم کل بازار (Market Cap) رمزارزها تفاوت چشمگیری با روز گذشته ندارد و حدود ۱.۷ تریلیون دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات بالاتر رفته و به ۸۶ میلیارد دلار رسیده است.

در بین آلت کوین‌ها رمزارز WAVES با ۳۰ درصد رشد قیمت نسبت به روز گذشته، از آلت کوین‌های پر سود این هفته بوده است. سایر ارزها مانند Zcash و Arweave مقام‌های بعدی را با ۱۰ و ۹ درصد سود به خود اختصاص داده‌اند.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال

شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال امروز هم در محدوده‌ی ترس شدید (Extreme Fear) قرار دارد. روز گذشته این شاخص عدد ۲۳ را نشان می‌داد اما امروز به ۲۱ رسیده است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال بیت کوین

در حال حاضر قیمت بیت کوین زیر ابر ایچیموکو قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی نزولی بودن روند فعلی  است. روزهای گذشته قیمت بیت کوین برای مدتی بالای ابر ایچیموکو قرار داشت اما ریزش‌های اخیر بار دیگر روند را نزولی کرد.

در صورتی که بیت کوین بتواند از محدوده‌ی فعلی یک بازیابی قیمتی مناسب را تجربه کند می‌تواند بار دیگر بالای ابر چیموکو رفته و از آنجا روند صعودی جدیدی را آغاز کند. اما اگر قیمت در محدوده‌ی فعلی برای مدت طولانی‌تری باقی بماند و قدرت خرید هم کاهش پیدا کند؛ احتمالا ریزش‌های بیشتری در کار خواهد بود.

برای آغاز یک حرکت صعودی بیت کوین باید در قیمت ۴۴ هزار و ۴۵ هزار دلار تثبیت شود، و در صورتی که ریزش‌ها ادامه پیدا کند، اولین محدوده حمایتی بیت کوین عدد ۳۶ هزار دلار و بعد از آن ۳۴ هزار دلار خواهد بود.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • تعداد NFTهای عرضه شده در بستر کاردانو از ۸۰۰,۰۰۰ عدد بالاتر رفته است. این پلتفرم هم‌چنین در هفته‌های اخیر شاهد خریدهای سنگین نهنگ‌ها بوده است.
  • جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، پس از حواشی بسیار این هفته قصد دارد دستور سامان‌دهی بازار کریپتوکارنسی را امضا کند. بسیاری از معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال بر این عقیده‌اند که این دستور، پذیرش رمزارزها را سخت‌تر از پیش خواهد کرد.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

 

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای ترند روز

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.