دیفای چین (DFI) تا سال ۲۰۲۵ به چه قیمتی می‌رسد؟

تحلیل قیمت دیفای چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

دیفای چین (DeFiChain)،‌ رمزارزی غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه بیت‌ کوین است که در ابتدای سال ۲۰۲۱ در صرافی کوکوین (KuCoin) لیست شده است. دیفای چین در مقایسه با دیگر ابتکارات دیفای به عنوان یک سافت‌ فورک روی بیت‌کوین ساخته شده است. رمزارز دیفای چین که با نام اختصاری DFI شناخته می‌شود،‌ مانند هر ارز دیجیتال دیگری در شبکه دیفای با هدف غیرمتمرکزسازی راه‌اندازی شده است. این رمزارز را می‌توان در سه بخش مربوط به خدمات بانکی، وام‌دهی و صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کرد.

به دلیل اینکه تراکنش‌های دیفای‌ چین کاملا غیرتورینگی هستند، جریان معامله آن‌ها سریع و ارزان است. سرمایه‌گذاران رمزارزی امیدهای زیادی به اکوسیستم دی‌ فای چین بسته‌اند. این ارز دیجیتال از زمان راه‌اندازی‌اش تاکنون عملکرد قابل توجهی داشته است و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک ارزش بازار آن بیشتر شود.

دیفای چین از نظر ارزش بازار در حال حاضر رتبه ۲۱۴ رمزارزهای برتر قرار گرفته است. گفتنی است بنیاد دیفای در سنگاپور راه‌اندازی شده و بنیان‌گذاران این بنیاد، دکتر یوژین چوا (Dr. U-zyn Chua) و جولین هوسپ (Julian Hosp) هستند.  بلاک‌چین دیفای برای سرمایه‌گذاران رمزارزی که قصد دارند سرمایه‌ خود را در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری کنند،‌ راه‌اندازی شده است.

دیفای چین که یکی از رمزارزهای ایجاد شده توسط بنیاد دیفای است به کاربران رمزارزی کمک می‌کند تراکنش‌هایی سریع، ارزان، غیرمتمرکز و امن را انجام دهند. 

از آنجا که دیفای چین یکی از رمزارزهای ارزشمند بنیاد دیفای است و سیر تحول آن در چند ماه گذشته چشمگیر بوده، تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال قیمت آن را در یک بازه زمانی ۵ ساله پیش‌بینی کرده‌اند.

تحلیل قیمت دیفای چین از سال ۲۰۲۱ تا سال ۲۰۲۵

دیفای‌ چین یکی از بلاک‌چین‌های جدید و موفق در سال ۲۰۲۰ بود. DFI که کوین این بلاک‌چین است از زمان راه‌اندازی‌اش در اردیبهشت ۹۹ (می ۲۰۲۰) بیش از ۱۵۰۰ درصد رشد داشته است. این رمزارز پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و انتظار رشد شدید آن وجود دارد.

تحلیل‌گران حوزه بلاک‌ چین و ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند قیمت دیفای چین تا شهریور ۱۴۰۰ (سپتامبر ۲۰۲۱) به ۴/۰۹ دلار برسد. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، پس از صعود این رمزارز به ۴/۰۹ دلار، در یک روند اصلاح قیمت قرار می‌گیرد و آبان سال ۱۴۰۰ (نوامبر ۲۰۲۱) قیمت دیفای چین به ۳/۷ دلار می‌رسد. به عقیده تحلیل‌گران حوزه رمزارزها، در آذر ۱۴۰۰ (دسامبر ۲۰۲۱) قیمت دیفای چین ۳/۴۴ دلار خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود رکورد بالاترین قیمت DFI تا پایان سال ۲۰۲۱ شکسته نشود. این رمزارز اردیبهشت امسال (می ۲۰۲۱) به ۵ دلار رسیده بود که بالاترین قیمت آن در تمام زمان‌ها بود.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، قیمت دیفای چِین در دی ماه سال ۱۴۰۰ (ژانویه ۲۰۲۲) به ۴/۷۳ دلار می‌رسد. تحلیل‌گران معتقدند رمزارز DFI پس از صعود در ابتدای سال ۲۰۲۲ بار دیگر با اصلاح قیمت همراه خواهد بود و سپس در خرداد ۱۴۰۱ به ۴/۰۵ دلار رسیده و در پایان سال ۲۰۲۲، آذر ۱۴۰۱ به ۵ دلار می‌رسد.

سال ۲۰۲۳ را زمان مناسبی برای رشد دیفای چین می‌دانند. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در دی ماه ۱۴۰۱ (ژانویه ۲۰۲۳)،‌ قیمت دیفای چین به ۶/۱۳ دلار می‌رسد و رکورد تازه‌ای برای این رمزارز ثبت می‌شود. گمانه‌زنی قیمت DFI از ۵/۸۷ دلاری شدن این رمزارز در تیر ‍‍۱۴۰۲ خبر می‌دهد. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در سال ۲۰۲۳ قیمت دیفای‌چین بیش از ۱۰۵٪ رشد می‌کند.

تحلیل‌گران احتمال می‌دهند در بهمن ۱۴۰۲ (فوریه ۲۰۲۴)، قیمت دیفای چین به ۶/۲۲ دلاری برسد و سپس در آبان ۱۴۰۳ (نوامبر ۲۰۲۴) وارد کانال ۷/۲۶ دلار شود.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده قیمت دیفای چِین در آذر ۱۴۰۳ (دسامبر ۲۰۲۴) به ۶/۹۵ دلار می‌رسد. این رمزارز براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در دی ۱۴۰۳ (ژانویه ۲۰۲۵) به ۸/۹۳ دلار می‌رسد. تریدرهایی که سرمایه‌گذاری طولانی مدت در DFI انجام دهند، احتمالا در تیر ۱۴۰۴ (جولای ۲۰۲۵) بتوانند هر رمزارز را با قیمت ۸/۹۵ دلار بفروشند. اگرچه قیمت دیفای چین را در تابستان ۱۴۰۴ نزدیک به ۹ دلار پیش‌بینی کرده‌اند،‌ طبق تخمین تحلیل‌گران قیمت این رمزارز به ۷/۰۵ دلار در زمستان ۱۴۰۴ می‌رسد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.