مایک نووگراتز: بهتر است که بیت کوین‌های خود را تا سال ۲۰۲۵ نگه دارید!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آذر ۱۳۹۹

قیمت بیت کوین اخیرا اطراف سطح ۱۹,۰۰۰ دلار در‌‌ نوسان بوده است؛ با ادامه‌ی این روند، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Galaxy Digital، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، طی مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه اظهار داشت که بهترین استراتژی برای این رمزارز، HODLing تا سال ۲۰۲۵ است. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد که رالی کنونی بیت کوین با ورود سرمایه‌گذاران و موسسات بزرگی مانند PayPal و Square شتاب می‌گیرد. او همچنین در صحبت‌هایش به میلیاردی اشاره کرد که گفته بود سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال سودآورتر از طلا است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:

بیت کوین‌ را می‌توان یک دارایی مناسب برای در امان ماندن از کاهش ارزش ارز فیات دانست. به نظر من هرکسی باید ۲ تا ۳ درصد از دارایی خالص خود را تبدیل به بیت کوین کند و به مدت ۵ سال آن را نگه دارد و نفروشد. من فکر می‌کنم که نوسانات ارزهای دیجیتال در آینده هم ادامه خواهد داشت اما بعید است که قیمت بیتکوین‌ دوباره به زیر ۱۲,۰۰۰ دلار برسد.

وی چندی پیش در پاسخ به بازیگر سریال محبوب گیم آف ترونز که راجع به خرید بیت کوین پرسیده بود گفت که با توجه به عرضه محدود و افزایش تقاضا، قیمت این رمزارز به ۶۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی نووگراتز از روند بیت کوین صعودی است و پیش از این نیز اظهار داشت که قیمت برترین رمزارز بازار تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.