چه زمانی دلار دیجیتال راه‌اندازی خواهد شد؟

راه اندازی دلار دیجیتال در صورت تصویب قوانین توسط فدرال رزرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ دی ۱۴۰۱

بیتستان: مایکل گرکو، مدیر تحقیقات پروژه دلار دیجیتال، اعلام کرد، راه اندازی دلار دیجیتال در صورت تصویب قوانین توسط فدرال رزرو امکان‌پذیر خواهد بود، چرا که تصویب قوانین درست و اصولی اولین قدم برای این کار است.

مایکل گرکو (Michael Greco)، مدیر تحقیقات پروژه دلار دیجیتال، روز سه‌شنبه در «First Mover» تلویزیون کوین‌دسک اعلام کرد که:

دلار دیجیتالی در ایالات متحده آینده‌ی روشنی خواهد داشت، اما فدرال رزرو منتظر است تا کنگره قبل از عرضه‌ی آن، قوانین مناسبی را تصویب کند. وی انتظار ندارد کنگره چنین قانونی را در سال آینده به تصویب برساند.

گفته‌های مدیر ارشد مرکز ژئواکونومیک شورای آتلانتیک در مورد CBDC ها

در همین برنامه، جاش لیپسکی (Josh Lipsky)، مدیر ارشد مرکز ژئواکونومیک شورای آتلانتیک، گفت که CBDCها جهش‌های اقتصادی عظیمی در سایر نقاط جهان، مانند کره جنوبی و اروپا ایجاد کرده‌اند. وی گفت که سال آینده بانک مرکزی اروپا ممکن است از مرحله توسعه به مرحله آزمایشی یورو دیجیتال برسد که گام بزرگی برای اروپا خواهد بود.

جاش لیپسکی در ادامه افزود که مقامات ایالات متحده به دنبال این هستند که ببینند بانک مرکزی اروپا چگونه با نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی یک ارز دیجیتال مقابله کرده و با سیستم بانکی تعامل خواهد داشت.

لیپسکی در آخر افزود که اتفاقاتی مثل فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، روی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی تاثیر نخواهد گذاشت.

منبع: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.