کلاهبرداری از کاربران توسط DogeMother: شرکت PeckShield در رابطه با سرمایه‌گذاری در این پروژه هشدار داد

کلاهبرداری از کاربران توسط DogeMother
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: به گفته شرکت امنیتی بلاک‌چین به نام PeckShield پروژه DogeMother یک پروژه کلاهبرداری Honeypot است که توانسته خریداران را به دام انداخته و کلاهبرداری کند. کلاهبرداری از کاربران توسط DogeMother از زمانی مشخص شد که قیمت این توکن ۹۱ درصد سقوط کرد و کانال تگلرامی آن از دسترس خارج شد.

طبق داده‌های ارائه شده توسط شرکت امنیتی PeckShield پروژه DogeMother (یکی از شاخه‌های بیشمار Dogecoin) در واقع یک کلاهبرداری است. قیمت این ارز دیجیتال مبتنی بر زنجیره BNB تا ۹۱ درصد سقوط کرده و PeckShield از سرمایه‌گذاران خواسته است که طعمه این پروژه نشوند.

این در حالی است که DogeMother توسط توسعه دهندگانش به عنوان امن‌ترین و قابل اطمینان‌ترین سکه جدید معرفی شده بود.  همچنین توسعه دهندگان DogeMother ادعا کرده بودند که تمام تصمیمات توسط جامعه گرفته خواهد شد.

کانال تلگرام توکن DogeMother از دسترس خارج شده و هیچ خبری نیست.

کلاهبرداری از کاربران توسط DogeMother

آشنایی با روش کلاهبرداری Honeypot

کلاهبرداری‌های Honeypot معمولاً کاربران را به خرید یک ارز دیجیتال خاص با وعده‌های بزرگ دعوت می‌کنند و از کاربران می‌خواهند که به هیچ وجه توکن خریداری شده را نفروشند. برداشت توکن‌ها در یک قرارداد فریز می‌شود و فقط کاربرانی که در لیست سفید هستند، مجاز به برداشت وجه خواهند بود.

بیشتر این نوع توکن‌ها و پروژه‌ها، معمولاً در زنجیره BNB راه‌اندازی می‌شوند، که دلیل اصلی آن نیز هزینه‌های ارزان برای ایجاد و راه‌اندازی توکن‌های جدید است.

اگر چه آگاهی نسبت به این نوع پروژه‌ها افزایش یافته، اما کلاهبرداران همچنان در تلاش هستند تا با جذب سرمایه‌گذاران جدید از طریق توکن‌های مختلف پول زیادی به جیب بزنند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.