هشدار تیم شیبا اینو به سرمایه‌گذاران خود در رابطه با کلاهبرداری‌های جدید

هشدار تیم شیبا اینو به سرمایه گذارانش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آذر ۱۴۰۰

تیم شیبااینو هشدارهایی به سرمایه‌گذاران خود در مورد کلاهبرداری‌های جدیدی که با نام این رمزارز در حال رخ دادن است، داد. در مورد جدید، کلاهبرداران هویت حساب‌های رسمی را جعل می‌کنند و به این شیوه اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند. برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد هشدار تیم شیبا اینو به سرمایه گذارانش با بیتستان همراه باشید.

هشدار تیم شیبا اینو به سرمایه گذارانش

تیم شیبا اینو (SHIB)، هشداری عمومی در مورد کلاهبرداری‌های آنلاین داد. این کلاهبرداری‌ها عمدتا سرمایه‌گذاران آلت‌کوین‌ها و علاقه‌مندان به توکن SHIB را هدف قرار می‌دهند.

این هشدار در قالب توییت منتشر شده و در مورد روش‌های مختلف کلاهبرداری توضیح می‌دهد.

هشدار تیم شیبا اینو به سرمایه گذارانش

در ادامه متن هشدار منتشر شده آمده است:

«یک گروه تلگرامی جعلی شیبااینو در تمام شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. کلاهبرداران هویت حساب‌های رسمی را جعل کرده و با جذب کاربران غیرواقعی به پست‌های عمومی پاسخ می‌دهند.»

در حالی که شیبا اینو میلیونرها و میلیاردرهای ارز دیجیتال مشتاق را جذب می‌کند، بازیگران بد، سرمایه گذاران بی احتیاط را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله توییتر و تلگرام هدف قرار می‌دهند.

برخی از روش‌های رایج برای تماس با قربانیان احتمالی، جعل هویت حساب‌های رسمی و هدف قرار دادن هشتگ‌هایی مانند #shib #shibarmy #leash #shibaswap و #bone است.

شیبا اینو پس از هشدار در مورد کلاهبرداران، اعلام کرد که هیچ برنامه تبلیغاتی مثل ایردراپ یا giveaways ندارد. به طور کلی، از سرمایه‌گذاران انتظار می‌رود که از اشتراک گذاری کلیدهای کیف پول، اعتبارنامه‌ها یا پیوستن و دنبال کردن حساب‌های شبکه‌های اجتماعی جعلی خودداری کنند.

انتقاد بنیان‌گذار دوج کوین از طرفداران شیبا اینو به دلیل آزار و اذیت

برای خواندن این خبر کلیک کنید

موفقیت توکن‌ شیبا

با الهام گرفتن از موفقیت شیبااینو، توکن‌های زیادی با تم سگ شروع به فعالیت در بازارهای ارزهای دیجیتال کردند. شیبا در تاریخ ۲۸ اکتبر به بالاترین قیمت خود که ۰/۰۰۰۰۸۶ دلار بود رسید و برای نگه داشتن این قیمت بسیار تلاش کرد.

تیم توسعه Shiba Inu همچنین توکن دیگری به نام Doge Killer (LEASH) را توسعه و منتشر کرده است که اخیراً ۱۳۰/۳ درصد سود داشته است.

علاوه بر پذیرش جریان صعودی توکن شیبا، جامعه رو به رشدی از سرمایه گذاران، SHIB را در برخی از محبوب‌ترین صرافی‌های رمزنگاری از جمله Binance.US و Crypto.com مورد معامله قرار داده‌اند.

هیاهو حول اسپین آف Dogecoin (DOGE) به یک دوره طولانی بازار صعودی نسبت داده می‌شود که سود بالایی را برای سرمایه‌گذاری‌های کوچک به ارمغان می‌آورد.

بر اساس گزارشات اخیر، سرمایه گذاری ۸۰۰۰ دلاری انجام گرفته توسط یک انباردار ۳۵ ساله سوپرمارکت در اوایل سال ۲۰۲۱، اکنون بیش از یک میلیون دلار ارزش دارد.

منبع: cointelegraph

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.