تحلیل قیمت اتر (سه‌ شنبه ۱۵ تیر)

تحلیل اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

اتر پس از گذشتن از مقاومت مهم ۲۰۰۰ دلاری، از سطح قیمتی ۲,۴۰۰ دلار یک اصلاح قیمت جزئی انجام داده است. اگر این آلت کوین بتواند جایگاه خودش را بالای سطح ۲,۱۵۰ دلار حفظ کند و این سطح حمایت را نشکند، ممکن است مجددا وارد یک روند صعودی جدید شود. در ادامه پیش از پرداختن به تحلیل تکنیکال قیمت اتر، بر روند این رمزارز مروری خواهیم داشت:

  • اتر موفق نشد از سطح ۲,۴۰۰ دلار فراتر رود و از این سطح ریزش داشته است.
  • در حال حاضر قیمت اتر فقط کمی بالای سطح ۲,۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد.
  • اگر قیمت اتر از ناحیه حمایتی ۲,۱۵۰ الی ۲,۲۰۰ دلار بریزد، احتمال یک ریزش قیمت قابل توجه در میان مدت وجود دارد.

قیمت اتر تثبیت شده است!

بعد از اینکه نمودار اتر از سطح ۲,۴۰۰ دلار برگشت، قیمت این رمزارز مجددا کاهش یافت و در این ریزش، سطوح حمایت ۲,۳۰۰ و ۲,۲۵۰ دلار را شکست. شایان ذکر است که در این روند ریزشی قیمت اتر به زیر سطح ۲,۲۰۰ دلار و ۲,۲۸۰ دلار هم رسید. با این حال اکنون این رمزارز با قیمت حدود ۲,۳۰۰ دلار معامله می‌شود و بالای سطح میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد. می‌توان گفت که اکنون سطح حمایت مهم برای اتر ۲,۲۰۰ دلار است.

قیمت اتر

با توجه به تصویر بالا می‌بینیم که در نمودار اتریوم یک الگوی مثلث contracting با حمایت نزدیک به سطح ۲,۲۰۰ دلار تشکیل شده است. حمایت مهم بعدی سطح ۲,۱۶۰ دلار خواهد بود که نزدیک به فیبوناچی اصلاحی ۶۱/۸ درصدی است.

در صورتی که نمودار ETH به زیر سطح حمایت ۲,۱۶۰ دلار برسد، قیمت این رمزارز می‌تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

در این شرایط ممکن است شاهد ریزش قیمت تا سطح ۲ هزار دلار باشیم که با شکسته شدن این سطح، حمایت بعدی بر سر راه ETH سطح ۱,۸۸۰ دلار خواهد بود.

احتمال صعود قیمت ETH

اگر اتر موفق شود بالای سطح سطح حمایت ۲,۲۰۰ و یا ۲,۱۶۰ دلار باقی بماند، ممکن است وارد یک رالی جدید شود. اولین مقاومت در این روند افزایشی بر سر راه اتر سطح قیمتی ۲,۲۵۰ دلار خواهد بود.

در حال حاضر مقاومت‌های مهم برای اتر سطوح ۲,۳۰۰ و ۲,۳۲۰ دلار هستند. با گذشتن قیمت ETH از سطح  ۲,۳۲۰ دلار ممکن است شاهد رشد این آلتکوین تا ۲,۴۰۰ و سپس ۲,۵۰۰ دلار باشیم.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.