تحلیل تکنیکال قیمت اتر (چهارشنبه ۱۳ مرداد)

اتر به زیر ۲ هزار دلار رسید حرکت بعدی چیست؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

برترین آلت کوین بازار، اتر، نتوانست بالای سطح مقاومت ۲,۵۰۰ دلاری باقی بماند و به زیر این سطح سقوط کرد. در حال حاضر نیز اتر بالای سطح حمایت ۲,۴۴۰ دلاری قرار دارد و با قیمت حدود ۲,۴۸۰ دلار معامله می‌شود. 

پیش از پرداختن به تحلیل تکنیکال قیمت اتر بر روند فعلی این رمزارز نگاهی می‌اندازیم:

  • اتر زیر سطوح حمایت ۲,۵۵۰ و ۲,۵۰۰ دلاری معامله می‌شود.
  • در حال حاضر نمودار اتریوم زیر سطح ۲,۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.
  • یک خط روند نزولی با مقاومت ۲,۵۸۰ دلاری در نمودار این رمزارز مشاهده می‌شود.
  • ممکن است قیمت اتر در میان‌مدت به زیر سطح حمایت ۲,۴۴۰ دلاری برسد.

احتمال ادامه‌ی ریزش قیمت اتر

اتر پس از رسیدن به بالای سطح ۲,۶۰۰ دلار ریزش کرد و سطح حمایت ۲,۵۵۰ دلار را شکست. این آلت کوین درست مانند بیت کوین در یک فاز اصلاح قیمت جزئی قرار گرفته است. در حال حاضر نمودار قیمت اتر درست زیر سطح ۲,۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. 

پیش از آغاز این روند اصلاحی شاهد شکسته شدن سطح مقاومت ۲,۵۰۰ دلار و رسیدن اتر به بالای سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصدی بودیم. با این حال خرس‌ها در نزدیکی ناحیه مقاومتی ۲,۵۵۰ دلاری، وارد بازی شدند و اجازه رشد بیشتر را ندادند.

در حال حاضر مقاومت کلیدی بعدی سطح ۲,۵۵۵ دلار است که نزدیک به فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصدی قرار دارد. در نمودار ساعتی اتر همچنین یک خط روند نزولی (trend line)، با مقاومت ۲,۵۸۰ دلاری تشکیل شده است.

قیمت اتر

با شکسته شدن سطوح مقاومتی ۲,۵۵۰ دلار و ۲,۵۸۰ دلار، ممکن است شاهد آغاز یک روند صعودی جدید باشیم که قیمت ETH را به سطح ۲,۷۰۰ دلار می‌رساند.

آیا ریزش قیمت ETH ادامه دارد؟

اگر اتر نتواند خود را به بالای سطوح مقاومت ۲,۵۵۰ دلار و ۲,۵۸۰ دلار برساند، روند نزولی فعلی ادامه خواهد داشت. اولین سطح حمایت در این ریزش ۲,۴۶۵ دلار است.

حمایت بعدی سطح ۲,۴۴۰ دلار است و رسیدن اتر به زیر این سطح به روند نزولی سرعت می‌بخشد. در این شرایط ممکن است قیمت اتر تا ۲,۴۰۰ دلار و سپس حمایت بعدی یعنی سطح ۲,۳۳۰ دلار بریزد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.