تحلیل تکنیکال فایل‌ کوین (شنبه ۹ مرداد)

تحلیل فایل کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ مرداد ۱۴۰۰

فایل‌ کوین یکی از رمزارزهایی است که سرعت رشد بالایی داشته است. همانند بیت‌ کوین و دیگر ارزهای دیجیتال،‌ فایل‌ کوین نیز در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۱ مسیر مثبت رشد را طی می‌کرد. فایل کوین در اردیبهشت ماه به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها رسید و بیشترین قیمت این رمزارز ۲۳۸/۲ دلار است. با اینکه به نظر می‌رسید رشد فایل‌کوین ادامه یابد، این رمزارز با رکود بازار رمزارزها همانند دیگر دارایی‌های دیجیتال با کاهش قیمت مواجه شد.

در ۴۰ روز گذشته فایل‌کوین با افزایش فروش همراه بوده و خریداران کمتری به دنبال سرمایه‌گذاری در این رمزارز بوده‌اند. تحلیل‌گران با توجه به میزان خرید و فروش فایل‌کوین به این نتیجه رسیده‌اند که در ۴۰ روز اخیر میزان فروش فایل‌کوین ۷۰٪ افزایش یافته است.

ادامه روند فروش رمزارز فایل‌کوین که با نماد اختصاری FIL شناخته می‌شود، مسیر رشد قیمت این رمزارز را به خطر می‌اندازد. در دوران اصلاح قیمت و کاهش خرید این رمزارز، فروشندگان قیمت فایل‌ کوین را بارها کاهش دادند.

نمودار فایل کوین

سناریوی ریزشی قیمت فایل‌ کوین را کاهش می‌دهد؟ یا گاوها برای بازپس‌گیری قیمت صعودی تلاش می‌کنند؟

 

پس از کاهش قیمت فایل‌ کوین و قرارگیری در روند نزولی،‌ قیمت این رمزارز به سطح ۶۵ دلار رسید. در ماه‌های اخیر با توجه به نوسانات بازار رمزارزها به نظر می‌رسید قیمت فایل‌کوین نیز با تغییراتی اساسی همراه باشد. با این همه،‌ فروشندگان این رمزارز با قدرت خود باعث کاهش قیمت می‌شدند. 

خریداران فایل‌کوین با سرمایه‌گذاری در این رمزارز تلاش کردند تا سطح ۶۵ دلار را تصاحب کنند و سناریوی افزایشی را به ثمر برسانند. اگرچه سرمایه‌گذاران فایل‌ کوین برای بازپس‌گیری مسیر رشد قیمت این رمزارز تلاش می‌کنند،‌ همچنان قیمت این رمزارز کمتر از ۶۵ دلار است.

در روزهای اخیر قیمت فایل‌کوین همگام با دیگر رمزارزها تغییراتی داشته است. محدوده قیمتی این رمزارز تا روز جمعه ۸ مرداد بین ۴۵ دلار و ۴۸ دلار بود. با افزایش قیمت بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز بازار، امروز شنبه ۹ مرداد شاهد افزایش قیمت فایل‌کوین بودیم.

فایل‌کوین در ۱۰ ساعت گذشته بیش از ۴/۵۸٪ رشد داشته است. امروز بیشترین قیمت فایل‌ کوین به ۵۱/۹۹ دلار رسیده است. با اینکه قیمت فایل‌کوین در روزهای اخیر بارها از محدوده قیمتی ۵۱ دلار عبور کرده،‌ اما فشار فروش قیمت این رمزارز را کاهش می‌دهد. در زمان نگارش این تحلیل،‌ قیمت فایل‌کوین به ۵۰/۵۸ دلار رسیده است.

 

نمودار FIL

از دی ۹۶ الی خرداد ۹۹ (ژانویه ۲۰۱۸ تا می ۲۰۲۰) بازار فایل‌کوین مسیری صعودی را طی می‌کرد زیرا فشار خرید بیشتر از فروش بود. در حال حاضر،‌ تحلیل‌گران بر این باورند که فروشندگان با افزایش فروش، در حال آزمایش نقاط مقاومت مختلف هستند. تحلیل‌گران معتقدند احتمال رشد دوباره و موج صعود قیمت فایل‌ کوین در سطح جهانی وجود دارد؛ ولی برای آن‌که این موج صعودی آغاز شود ابتدا باید قیمت این رمزارز به سطح ۶۵ دلار برسد.

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “تحلیل تکنیکال فایل‌ کوین (شنبه ۹ مرداد)

  1. علیرضا حیاتی گفته:

    عرض ادب. سرکار خانم حسین زاده. اینجا شما بالاترین قیمت فایل کوین رو ۲۳۸ دلار درج کردین. اما جای دیگه دیدم که به ۸۲ هزار دلار رسیده. موضوع چیه؟؟ واینکه به نظرتون چه تایمی مناسبه برای ورود کردن و خریدن. هر یک واحد فایل کوین مثلا ۸۰ دلار قیمتشه؟؟؟ یعنی امکان این هست شخصی فقط چند تا دونه خریداری کنه؟ یا اینکه باید یه حداقل تعدادی رو بخره مثلا ۱۰۰ تا یا حالا کمترو بیشتر. ممنونم ازینکه راهنمایی میکنید منو.

    • عباس کافی گفته:

      درود و وقت بخیر
      حداقل خرید و فروش رمزارزهای مختلف در صفحه‌ اصلی وبسایت بیتستان و با انتخاب هر رمزارز قابل مشاهده هست
      bittestan.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.