پروسه تست‌نت نهایی Ethereum 2.0 با ۲۰ هزار تایید‌کننده در حال انجام است

تست‌نت اتریوم ۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

طبق گزارش شرکت اتریوم، اجرای مرحله نهایی نسخه جدید از بلاک چین اتریوم، تحت عنوان مدالا (Medalla)، شروع شده است و این مرحله آزمایشی تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

مدالا، تست‌نت اتریوم ۲، قبل از راه‌اندازی رسمی و نهایی آن است. این آزمایش یکی از چندین آزمایشی است که در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اجرا شدند؛ اما تفاوت اصلی آن با آزمایش‌های دیگر این است که این تست، عمومی بود، به این معنا که اعتبارسنج‌های شبکه، به صورت مرکزی توسط تیم‌های توسعه دهنده رهبری نمی‌شدند. 

هادسون جیمسون (Hudson Jameson)، مدیر جامعه بنیاد اتریوم در توییتی اظهار داشت که تعداد افراد زیادی با همکاری یکدیگر تلاش کرده‌اند تا این مرحله آزمایشی با موفقیت انجام شود.

بیش از ۲۰,۰۰۰ اعتبارسنج شبکه و با حدود  ۶۵۰,۰۰۰ اتر (ETH)  به این آزمایش پیوسته‌اند که هر فرد باید برای اجرای فرآیند تست، توکن‌های خودش را در شبکه سهام‌گذاری کند( این توکن‌ها اترهای واقعی نیستند). 

در حال حاضر، اعتباریابی و تایید تراکنش‌ها در شبکه اتریوم از طریق مکانیزم اجماع اثبات کار صورت می‌گیرد. اتریوم ۲ در تلاش است که مکانیزم اجماع را در شبکه‌های بلاک چین، از مکانیزم اجماع اثبات کار(PoW)، به مکانیزم اجماع اثبات سهام(PoS)،  به روز رسانی کند.

راه‌اندازی این شبکه، مدت‌هاست که در جامعه شبکه‌های بلاک چین مورد بحث است و  در چند فاز جداگانه صورت خواهد گرفت. 

 

صرافی بیت کوین در تهران

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.