اتر به رشد خود ادامه خواهد داد!

اتر به رشد خود ادامه خواهد داد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ تیر ۱۴۰۰

ساعاتی پیش اتر وارد یک روند صعودی شد و توانست از سطح مقاومت ۲۰۰۰ دلاری فراتر رود. با این حال تصحیح قیمت اتر می‌توانست ادامه داشته باشد اما گاوها به سختی برای رساندن این آلت کوین به بالای سطح ۲ هزار دلار تلاش کردند. 

در ادامه به تحلیل تکنیکال قیمت اتر می‌پردازیم و قبل از آن مروری کلی بر روند برترین آلتکوین بازار خواهیم داشت:

  • اتر وارد یک روند صعودی شد که آن را به بالای سطوح حمایتی ۲۰۰۰ و ۲۰۵۰ دلار رساند.
  • در حال حاضر اتر بالای سطح دو هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.
  • در نمودار این آلتکوین یک الگوی نزولی با حمایت ۱,۹۶۰ دلاری تشکیل شده است.
  • قیمت اتر می‌توانست بیشتر بریزد اما گاوها از حمایت ۱,۹۵۰ دلاری دفاع کردند.

آیا اتر وارد اصلاح قیمت می‌شود؟

بعد از اینکه اتریوم توانست از مقاومت ۱,۸۵۰ دلاری فراتر رود، به روند صعودی خود ادامه داد. پس‌ از این صعود، نمودار ETH بالای سطح ۲۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باقی مانده است.

شایان ذکر است که اتر حتی توانست سطح ۲,۱۰۰ دلار را نیز تاچ کند و با گذشتن از آن در حال حاضر با قیمت ۲,۱۶۱ دلار معامله می‌شود. اکنون یک سطح حمایت فوری برای ETH قیمت ۲,۰۴۰ دلار است که نزدیک به فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصدی می‌باشد.

قیمت اتر

می‌توان گفت که با گذشتن از سطح ۲,۰۴۰ دلار، حمایت بعدی برای اتریوم ۲۰۰۰ دلار است. از طرفی در نمودار ETH یک الگوی خرسی با حمایت ۱,۹۶۰ دلار تشکیل شده که این حمایت به میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته هم نزدیک است.

اگر اتر از این سطح حمایت بریزد، ممکن است شاهد رسیدن قیمت آن به زیر سطح ۱,۹۵۰ دلار باشیم؛ در صورت ادامه‌دار بودن روند نزولی قیمت ETH به ۱,۸۵۰ دلار می‌رسد.

قیمت ETH رو به رشد است!

در صورتی که ETH بالای حمایت ۱,۹۵۰ دلاری باقی بماند می‌تواند به رشد خود ادامه دهد. در این شرایط مقاومت کلیدی بعدی ناحیه ۲,۲۰۰ دلار خواهد بود. با ادامه‌دار شدن این روند، قیمت ETH می‌تواند به سطح ۲,۲۵۰ دلار برسد. 

انتظار می‌رود که با فراتر رفتن اتر از سطح ۲,۲۵۰ دلار، شاهد رسیدن قیمت برترین آلت کوین بازار به ۲,۵۰۰ دلار در میان‌مدت باشیم.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.