قیمت اتر مجددا وارد یک فاز اصلاح قیمت شد!

قیمت اتر مجددا وارد یک فاز اصلاح قیمت شد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

در ساعات گذشته نمودار اتر مجددا ریزش کرد و قیمت آن به زیر سطح ۲,۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته رسید. پیش از پرداختن به ادامه تحلیل تکنیکال قیمت اتر، به صورت خلاصه بر وضعیت این رمزارز مروری می‌کنیم:

  • اتر نتوانست جایگاه خود را بالای ناحیه حمایتی ۲,۵۰۰ دلار حفظ کند و به زیر این سطح ریزش کرد.
  • قیمت این آلت کوین در حال حاضر زیر این سطح و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.
  • در نمودار ساعتی اتر یک خط روند نزولی در نزدیکی سطح مقاومت ۲,۴۶۰ دلار تشکیل شده است.
  • احتمال دارد که در صورت رشد اتر، فشار فروش در سطوح ۲,۴۶۰ و ۲,۵۰۰ افزایش یابد.

کاهش قیمت اتر ادامه دارد!

متاسفانه اتر در نزدیکی سطح ۲,۴۶۰ دلار به دام افتاد و از این ناحیه سقوط کرد و درست مانند بیت کوین مجددا وارد یک فاز اصلاح قیمت شد. 

در این روند نزولی، برترین آلتکوین بازار تلاش کرد تا بالای سطح ۲,۵۵۰ دلار باقی بماند اما شکست خورد. اتر سطح حمایت ۲,۵۰۰ دلار را شکست و حتی به زیر ۲,۴۰۰ دلار هم رسید.

با این حال در حال حاضر اتر با قیمت حدود ۲,۴۳۷ دلار معامله می‌شود و در صورت رشد مجدد، سطح ۲,۴۵۰ دلار به عنوان مقا‌ومت عمل خواهد کرد.

همچنین در نمودار ساعتی اتر می‌بینیم که یک خط روند نزولی با مقاومت ۲,۴۶۰ دلاری تشکیل شده است. در حال حاضر مقاومت اصلی در مسیر اتر سطح قیمتی ۲,۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. 

قیمت اتر

برای این که اتر بتواند در میان مدت وارد یک روند صعودی ادامه‌دار شود، باید بتواند سطوح مقاومتی ۲,۵۰۰ و ۲,۵۵۰ دلار را رد کند.

آیا اتر بیش از این سقوط می‌کند؟

اگر اتریوم نتواند از سطوح مقاومت ۲,۴۵۰ و ۲,۵۰۰ دلار فراتر رود، ممکن است سقوط قیمت آن ادامه داشته باشد. حمایت اولیه در این روند نزولی سطح ۲,۴۰۰ دلار خواهد بود.

بعد از آن اولین حمایت مهم در مسیر اتر سطح ۲,۳۵۰ دلار است که با شکسته شدن آن قیمت این آلتکوین می‌تواند تا ۲,۳۰۰ دلار و‌ سپس ۲,۲۵۰ سقوط کند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.