سرمایه گذاری اروپا در بلاک‌چین وارد فاز جدیدی شد!

سرمایه گذاری اروپا در بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

اتحادیه اروپا ۱۷۷ میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در بلاک چین و فناوری‌های نوظهور اختصاص می‌دهد. این تیتر بسیاری از خبرگزاری‌های مشهور و بزرگ در جهان است که در بیتستان قصد داریم به صورت کامل به آن بپردازیم و جزئیات کامل‌تری از سرمایه گذاری اروپا در بلاک چین خدمتتان بیان نماییم.

سرمایه گذاری اروپا در بلاک چین

روز به روز تاثیرات فناوری نوظهور مثل بلاک‌چین در اتحادیه اروپا احساس می‌شود، زیرا بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتالی بیشتر در بین مردم جا باز کرده و خود را بیشتر از گذشته به رخ می‌کشند.

اتحادیه اروپا قرار است ۱۷۷ میلیارد دلار برای اصلاح بلاک چین و بخش فناوری در سراسر اتحادیه سرمایه گذاری کند تا راهی برای کاهش برخی از آثار همه گیری کرونا ویروس باشد.

همانطور که توسط Cointelegraph گزارش شده است، هدف از اختصاص این سرمایه عظیم به بخش فناوری‌های نوظهور مانند زیرساخت داده، محاسبات کوانتومی، ۵G و فناوری بلاک‌چین نیز مبارزه با ویروس کرونا بیان شده است.

۱۷۷ میلیارد دلار حدود ۲۰ درصد از (۸۸۷ میلیارد دلار) بودجه تسکینی است که رهبران اتحادیه اروپا در ژوئیه سال گذشته تعیین کرده بودند. درست است که این بودجه به بخش‌های فناوری مورد نیاز تزریق می‌شود، اما از جزئیات آن و میزان دقیق اختصاص داده شده به هر بخش خبری فاش نشده.

جالب است بدانید که اتحادیه اروپا موضع خود در مورد فناوری بلاک‌چین را تغییر داده و آن را در سراسر جهان به رسمیت شناخته است، زیرا یکی از جدیدترین فناوری های قرن ۲۱ محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال یورو:

بهتر است بدانید که بانک مرکزی اروپا (ECB) در حال ساخت یک ارز دیجیتال با نام یورو دیجیتال است. یورو دیجیتال به منظور استفاده از فناوری بلاک‌چین جهت ایجاد یک زیرساخت برای پرداخت امن و سیستمی دارای رمزنگاری مناسب برای کاهش فشار بر اسکناس‌های یورو ایجاد می‌شود.

در حالت کلی، اروپا با خبری که اعلام کرده، بدون شک تاثیر زیادی در بازار رمزارزها خواهد داشت و می‌تواند فرصت مناسبی جهت گسترش این بازار ایجاد کند.

منبع: coinspeaker

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.