۲ قانون جدید در اتحادیه اروپا تا آخر ژوئن نهایی خواهند شد

نهایی شدن ۲ قانون جدید در اتحادیه اروپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ تیر ۱۴۰۱

خبر نهایی شدن ۲ قانون جدید در اتحادیه اروپا تا آخر ماه ژوئن توسط نهادهای اتحادیه اروپا اعلام شد. نهادهای اتحادیه اروپا هنوز در حال بحث سر این هستند که آیا NFTها باید تحت لایحه MiCA گنجانده شوند یا خیر؟ پس از مذاکرات، قوانین به طور رسمی در جلسه عمومی پارلمان رای‌گیری خواهند شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

نهایی شدن ۲ قانون جدید در اتحادیه اروپا

دو مورد از مهمترین مقررات ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا که پیامدهای زیادی برای بازار کریپتو و حتی خود اتحادیه اروپا خواهند داشت، در شرف نهایی شدن هستند. این دو قانون که تا پایان ماه جاری نهایی می‌شوند عبارتند از قانون MiCA، مرتبط با ممنوعیت اثبات کار (PoW) و TFR که به کیف‌پول‌های بدون مالک مربوط می‌شود، هستند.

سه نهاد اصلی اتحادیه اروپا که شامل شورا، پارلمان و کمیسیون این اتحادیه می‌شوند، آخرین نشست سه گانه سیاسی خود را پنجشنبه آینده در ۳۰ ژوئن در رابطه با لایحه مهم MiCA خواهند کرد.

اگرچه تقریباً روی همه موضوعات اصلی توافق شده است، هنوز بحث‌هایی در مورد اینکه آیا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) باید در لایحه MiCA گنجانده شوند یا خیر؟ وجود دارد.

شورا و پارلمان در ابتدا با پیشنهاد کمیسیون برای گنجاندن توکن‌های غیرقابل تعویض در لایحه MiCA به دلایل قوانین حمایت از مصرف کننده مخالف بودند، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر این پیشنهاد را پذیرفته‌اند.

شایعاتی در مورد این که صادرکنندگان NFT عمدتا معاف از پرداخت مالیات خواهند بود نیز وجود دارد.

طرف‌های نظارتی درگیر مطمئن هستند که تمام مذاکرات مربوط به دو قانون پیشنهادی را تا پایان ژوئن به پایان خواهند رساند. از آنجا به بعد، این قوانین به طور رسمی در جلسه عمومی پارلمان قبل از اجرایی شدن MiCA به رأی گذاشته خواهند شد.

منبع: coinquora

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.