اتحادیه اروپا به توافق بر سر مقررات رمزنگاری نزدیک می‌شود

نزدیک شدن اتحادیه اروپا به توافق در مورد مقررات رمزنگاری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

خبرگزاری بلومبرگ گذارش داد، از آنجایی که اعتراضات به قوانین حوزه رمزارزها افزایش یافته، اتحادیه اروپا (EU) به توافق بر سر یک مقررات ثابت و جامع که بر اکوسیستم ارزهای دیجیتال نوپا حاکم خواهد بود، نزدیک شده است. برای خواندن جزئیات خبر نزدیک شدن اتحادیه اروپا به توافق در مورد مقررات رمزنگاری با بیتستان همراه باشید.

نزدیک شدن اتحادیه اروپا به توافق در مورد مقررات رمزنگاری

بر اساس گزارش بلومبرگ، کشورهای عضو اتحادیه اروپا که در حال حاضر فرانسه مدیریت آن‌ها را بر عهده دارد، درباره نحوه برخورد با برخی جنبه‌های لایحه بازار دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) اختلاف نظر دارند. برخی از موضوعات بحث‌برانگیز در مورد این اختلافات عبارتند از:

  • نحوه ترکیب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در MiCA
  • راه‌هایی برای تنظیم استیبل‌کوین‌ها
  • نحوه نظارت بر ارائه دهندگان خدمات دارایی‌های رمزنگاری در منطقه

منابع تایید کردند که مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا در حال بررسی تعیین سقف برای تراکنش‌های استیبل‌کوین‌ها هستند، اقدامی که استفاده زیاد از این نوع دارایی‌ها به عنوان ارز قانونی در داخل بلاک‌چین جلوگیری می‌کند. تراکنش‌های محدود شده به ویژه در مورد استیبل کوین‌هایی اعمال خواهد شد که توسط یورو پشتیبانی نمی‌شوند.

همانطور که منابع تایید کردند، کشورهای عضو اتحادیه اروپا در حال حاضر به توافق بر سر این سری موضوعات نزدیک شده‌اند و ممکن است در نشست‌های بعدی که برای ۱۴ ژوئن و ۳۰ ژوئن برنامه‌ریزی شده است، خبرهای مهمی در این باره منتشر شود.

موضوعی که باعث پیچیدگی شده و ممکن است بر مذاکرات جاری تأثیر به سزایی بگذارد، موضوع استخراج کریپتو و مصرف بیش از حد انرژی است. اتحادیه اروپا می‌خواست استخراج توکن با سیستم اثبات کار (PoW) را محدود کند، ولی این سیستم توسط ماینرهای بیت‌کوین برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها استفاده می‌شود، پس تصمیم گیری در مورد آن کار آسانی نخواهد بود.

در نظر داشته باشید که ممنوعیت استفاده از سیستم اثبات کار (PoW) در ماه مارس توسط کمیته پارلمان اتحادیه اروپا رد شده بود.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.