عرضه کیف‌پول دیجیتالی فیس‌بوک!

کیف پول دیجیتالی فیس‌بوک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مهر ۱۴۰۰

فیس‌بوک سرانجام بعد از گذشت مدت زمانی، کیف‌پول خود را در ایالات متحده به صورت آزمایشی عرضه کرد. این آزمایش می‌تواند یک مورد جدید استفاده از استیبل‌کوین‌ها را نمایش دهد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر کیف پول دیجیتالی فیس بوک مطلع شود.

براساس اطلاعیه‌ای که دیوید مارکوس (David Marcus)، مدیر شرکت فیس‌بوک در توییتر خود منتشر کرد، غول رسانه‌های اجتماعی، فیس‌بوک شروع به عرضه کیف پول دیجیتالی خود به نام Novi، در ایالات متحده و گواتمالا کرده است. هدف نسخه جدید این کیف‌پول، آزمایش ویژگی‌های کلیدی کیف‌پول در جامعه است.

استیبل‌کوین‌ها معمولا توسط معامله‌گران برای نگهداری سود استفاده می‌شوند. مارکوس بیان کرد که این آزمایش می‌تواند یک مورد جدید استفاده از استیبل‌کوین‌ها را نمایش دهد.

نهنگ‌ها ۴۳۱ میلیون دلار چین‌ لینک را نگه‌داری می‌کنند!

نگهداری ۴۳۱ میلیون دلار توسط نهنگ‌ها

تمرکز نهادهای نظارتی بر روی پروژه استیبل‌کوین شرکت فیس‌بوک

قابل ذکر است که فیس‌بوک کیف پول خود را با دلار Paxos آزمایش می‌کند؛ زیرا نهادهای نظارتی همچنان بر روی پروژه استیبل‌کوین این شرکت تمرکز دارند.

پروژه استیبل‌کوین شرکت فیس‌بوک که ابتدا “Libra” نام داشت، پس از برخورد با موانع نظارتی در سال ۲۰۱۹، ساختار بحث برانگیز خود را به همراه نام تجاری تغییر داد و در آوریل ۲۰۲۰ دوباره به عنوان Diem معرفی شد. مارکوس اعلام کرد که کیف پول رمزنگاری Novi، آماده عرضه در ماه آگوست به بازار است.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.