به دلیل قطعی دوباره‌ی شبکه، ارزش بازار سولانا سقوط کرد

سقوط ارزش بازار سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۰

شبکه‌ی رمزارز سولانا با قطعی دیگری مواجه شد و به همین دلیل، ارزش بازار آن نیز سقوط کرد. طبق داده‌های وب‌سایت CoinMarketCap، به دلیل سقوط ارزش بازار سولانا، ریپل (XRP) توانسته که SOL را پشت سر بگذارد و به جایگاه هفتم بازار برسد. با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های وب سایت CoinMarketCap که معتبرترین سایت برای رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال است، XRP در پی قطعی دوباره شبکه سولانا، از نظر ارزش بازار از SOL پیشی گرفت. در حال حاضر، ریپل از نظر ارزش بازار در جایگاه هفتم قرار دارد.

ارزش دو ارز دیجیتال ریپل و سولانا به ترتیب، ۲۸/۹ و ۲۷/۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. سولانا در حال حاضر بیشترین عقب نشینی را در ارزش بازار شاهد است، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده.

سولانا پس از پس از پشت سر گذاشتن شنبه خونین که در آن سرمایه‌گذارن اقدام به فروش وحشتناک ارزهای دیجیتالی خود کرده بودند، به ۸۷/۶ دلار سقوط کرد.

ارزش سولانا اکنون ۶۵/۶۹ درصد، نسبت به رکورد ۲۵۹/۹۶ دلاری ثبت شده خود در ۶ نوامبر کاهش یافته و امید کسانی را که این شبکه را به عنوان بلاک‌چین بومی و برترین رقیب اتریوم می‌پنداشتند، از بین می‌برد.

سقوط ارزش بازار سولانا

تاثیر پیش بینی‌ها در افت قیمت SOL:

همانطور که در خبرهای گذشته پوشش داده بودیم، بانک آمریکا و جی پی مورگان پیش‌بینی مبنی بر صعودی بودن ارزش سولانا منتشر کردند. در این پیش‌بینی‌ها آمده بود که رقیب اتریوم می‌تواند به ویزای ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

سولانا به عنوان یک بلاک‌چین مناسب برای انجام تراکنش‌های پرسرعت محسوب می‌شود، اما به دلیل قطعی پی در پی شبکه، مورد تمسخر برخی از کاربران قرار گرفت. کاربران در شوخی‌های خود، به خاموش  و روشن شدن دوباره شبکه می‌پردازند و به ضعف‌های موجود در این شبکه اشاره می‌کنند.

خاموشی اتفاق افتاده، ششمین خاموشی سولانا در سه ماه گذشته محسوب می‌شود. مارک جفری (Mark Jeffrey) کارآفرین آمریکایی، اظهار داشت که اعتمادش به این شبکه، اکنون به صفر رسیده. وی همچنین سولانا را با EOS، یکی از پروژه‌های بلاک‌چین معروف در سال ۲۰۱۸ که در نهایت محو شد، مقایسه کرد.

سقوط ارزش بازار سولانا

پیتر مک کورمک (Peter McCormack) یکی از حامیان بیت‌کوین، پیش بینی کرده است که سولانا به دلیل وجود مشکلات فنی زیاد، هرگز نمی‌تواند مقیاس‌پذیری خود را افزایش دهد.

منبع: u.today

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.