با بازگشت آندره کرونژ به بلاک‌چین فانتوم، توکن این شبکه ۱۳ درصد رشد کرد!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بر اساس گزارشات اخیر، توکن بومی بلاک‌چین فانتوم (FTM) روز شنبه ۱۳ درصد رشد کرده است. نگفته نماند که جهش ۱۳ درصدی فانتوم ناشی از آغاز فعالیت دوپاره‌ی آندره کرونژ در بلاک‌چین فانتوم است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر با بیتستان همراه باشید.

جهش ۱۳ درصدی فانتوم

فانتوم (FTM) توکن بومی بلاک‌چین Fantom روز شنبه پس از فعالیت دوباره آندره کرونژ (توسعه دهنده DeFi) بیش از ۱۳ درصد رشد کرد. این توکن با رشد خود از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر پیشی گرفت. کرونژ که یکی از پرکارترین توسعه دهندگان DeFi محسوب می‌شود، در اویل ماه مارس همراه با آنتون نل فعالیت در بلاک‌چین فانتوم را ادامه نداد. با اعلام این خبر بسیاری از سرمایه‌گذاران، توکن‌های فانتوم خود را فروختند.

با آغاز دوپاره‌ی  فعالیت کرونژ در این پلتفرم توکن فانتوم نیز رشد کرد. نا گفته نماند که در هفته گذشته استیبل‌کوین فانتوم به شدت افت کرده بود.

با این افت که احتمالا ناشی از فروش اخیر رمزارزها در بازار بود، آندره تصمیم گرفت تا بر روی پروتکل FMint Fantom (پلتفرمی برای استخراج فانتوم) کار کند. با توجه به داده‌های کوین مارکت‌کپ، استیبل‌کوین بلاک‌چین فانتوم در حال حاضر با قیمت ۰/۶۹۷۲ دلار معامله می‌شود.

ما گفته نماند که سقوط استیبل‌کوین فانتوم احتمالا ناشی از اعمال تغییراتی در مکانیسم این استیبل‌کوین بوده است.

بازگشت و آغاز فعالیت کرونژ در بلاک‌چین فانتوم بسیاری از توجهات را به خود جلب کرد. او با انتشار پست وبلاگی در اوایل آوریل اعلام کرده بود که خواستار مقررات جدی‌تر در حوزه رمزارزها است.

منبع: coingape

فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.