رمزارز FET همچنان به رکوردزنی‌های خود ادامه می‌دهد!

رسیدن FET به بالاترین سطح قیمتی خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: FET، توکن بومی پلتفرم هوش مصنوعی غیرمتمرکز Fetch.ai، در اوایل صبح امروز به شدت رشد کرده و ATH جدید را ثبت نمود. با رسیدن FET به بالاترین سطح قیمتی خود، این توکن توانست به لیست 50 رمزارز برتر بازار راه یابد.

رسیدن FET به بالاترین سطح قیمتی خود

با توجه به داده‌های موجود در Coinmarketcap، قیمت توکن بومی پلتفرم Fetch.ai که با نماد FET شناخته می‌شود، در اوایل صبح امروز به شدت رشد کرده و توانسته رکورد جدیدی را ثبت کند. در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی 3.28 دلار معامله می‌شود.

شایان ذکر است که با رشد قیمت، ارزش بازار FET نیز بیشتر شده و به 2.7 میلیارد دلار رسیده است.

به دنبال رشد قیمت FET و ثبت ATH جدید، این توکن به لیست 50 رمزارز برتر بازار نیز راه یافت. به گفته فعالان بازار ارزهای دیجیتال، روند صعودی FET از اوایل فوریه 2024 (در زمان رشد توکن‌های حوزه هوش مصنوعی) آغاز شده بود. جالب است بدانید که تنها در 2 ماه این توکن رشد 500 درصدی را ثبت کرده است.

با توجه به شاخص حجم در تعادل (OBV)، معامله‌گران بازار در حال خرید این توکن هستند. شایان ذکر است که شاخص RSI توکن نیز در سطح 50 قرار دارد.

جالب است بدانید که هفته گذشته نیز FET روند صعودی داشت. با توجه به داده‌ها، در هفته گذشته حجم معاملات این توکن 59 درصد رشد کرده بود. در حال حاضر FET در جایگاه 42 لیست رمزارزهای برتر بازار قرار دارد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.