اوکراین برای راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی از بلاکچین استلار استفاده می‌کند

استفاده اوکراین از بلاک چین استلار برای راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آذر ۱۴۰۰

اوکراین قصد دارد ارز دیجیتال ملی خود را با استفاده از بلاک‌چین استلار راه‌اندازی کند. شرکت فین‌تک Bitt بیانیه‌ای منتشر کرده مبنی بر این که با TASCOMBANK (یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های تجاری اوکراین) بر روی یک پروژه آزمایشی برای راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی اوکراین در بلاک‌چین Stellar همکاری می‌کند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری در مورد استفاده اوکراین از بلاک چین استلار برای راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی در اختیارتان قرار دهیم.

استفاده اوکراین از بلاک چین استلار برای راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی

طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سمت شرکت فین‌تک Bitt، این شرکت با TASCOMBANK که یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های تجاری اوکراین است، بر روی پروژه آزمایشی رمزارز ملی اوکراین در بلاک‌چین Stellar همکاری می‌کند.

این پروژه تحت نظارت بانک مرکزی اوکراین خواهد بود و توسط یکی از وزارتخانه‌های مرتبط با فناوری‌های دیجیتال نیز حمایت خواهد شد.

الکساندر بورنیاکوف (Oleksandr Bornyakov) می‌گوید:

این پروژه آزمایشی به عنوان یک مبنای فناوری برای صدور رمزارز ملی عمل خواهد کرد و گام کلیدی بعدی برای پیشبرد نوآوری زیرساخت‌های پرداخت و حوزه مالی در اوکراین است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، هدف این پروژه تولید آزمایشی پول الکترونیکی در یک بلاک‌چین باز با قابلیت کنترل دارایی برای منتشر کنندگان است، از این رو TASCOMBANK رمزارز ملی اوکراین را در Stellar راه‌اندازی و آزمایش خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره TASCOMBANK اظهار داشت:

با توجه به افزایش تأثیر دارایی‌های مجازی بر زندگی روزمره مردم و چشم‌انداز اقتصادی ما، استفاده از مزایای فناوری بلاک‌چین و محصولات جدید مرتبط، به عنوان بخشی از استراتژی بلند مدت بانک ضروری است.

همکاری با بیت برای ایجاد رمزارز ملی در بستر بلاک‌چین استلار به ما این امکان را می‌دهد که سیستم بانکی اصلی خود را به زیرساخت‌های مبتنی بر بلاک‌چین وصل کنیم و اکوسیستمی ایجاد نماییم که شامل طیف کاملی از محصولات و عملیات‌های بانکی با ارزهای دیجیتال باشد.

ارز الکترونیکی راه را برای محصولات پیچیده تر در زمینه دارایی‌های دیجیتالی هموار می‌کند که ما مشتاق کشف آن‌ها هستیم.

دنل دیکسون (Denelle Dixon) مدیرعامل و مدیر اجرایی بنیاد توسعه استلار، گفت:

استلار یک شبکه باز است که به طور منحصر به فردی برای دارایی‌هایی مانند رمزارز ملی اوکراین طراحی شده. این شبکه به صادرکنندگانی مانند TASCOMBANK، مجموعه‌ای از دسترسی‌ها را ارائه می‌دهد. ما هیجان زده هستیم که TAS و Bitt شبکه Stellar را برای این امر انتخاب کرده‌اند.

منبع: cryptoglobe

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.