فایل‌ کوین تا فردا ۹۰ دلاری می‌شود؟

تحلیل قیمت فایل کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

فایل‌ کوین (Filecoin) در ۲۴ ساعت گذشته روند رو به رشدی را طی کرده است. این ارز رمزنگاری شده همچنین در طولانی مدت افزایش قیمت چشمگیری داشته است. حجم معاملات فایل کوین در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته و نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران رمزارزی نسبت به این ارز دیجیتال توجه نشان داده‌اند.

براساس شاخص‌های تکنیکال، رشد فایل کوین بیشتر از آن که در کوتاه مدت خود را نشان دهد، در بلند مدت قابل تشخیص است.

در زمان نوشتن این تحلیل، قیمت فایل کوین که نماد اختصاری FIL شناخته می‌شود به ۸۳/۸۸ دلار رسیده است. فایل کوین در یک روز گذشته ۲/۴۲٪ افزایش قیمت داشته و در ۷ روز اخیر بیش از ۱۱٪ کاهش قیمت را تجربه کرده است.

تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که احتمال دارد فروشندگان فایل کوین با افزایش فروش، قیمت این رمزارز را به ۸۰/۳ دلار کاهش دهند. همچنین برخی از تحلیلگران معتقدند قیمت این رمزارز به زودی به ۹۰ دلار می‌رسد.

برخلاف نمودارهای کوتاه مدت که حرکات خرسی را به نمایش می‌گذارند،‌ نمودارهای این رمزارز در بلند مدت رشد را نشان می‌دهند.

بازار فایل کوین در ۲۴ ساعت گذشته توانسته از قیمت ۸۰ دلار عبور کند و پیش‌بینی می‌شود هدف بعدی خریداران این رمزارز ۹۰ دلاری شدن آن است. به گفته برخی تحلیلگران، طبق نمودارهای روزانه قیمت فایل‌کوین، احتمال دارد تا فردا این رمزارز با قیمت ۹۰ دلار معامله شود.

Filecoin price analysis: FIL/USD to spike to $90 in the next 24 hours 1

در حال حاضر که بیت کوین به عنوان ارزشمندترین دارایی دیجیتال مقداری افزایش قیمت داشته،‌ بقیه آلت‌کوین‌ها نیز افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴٪ رشد داشته و روی قیمت دیگر رمزارزها تاثیر گذاشته است. هر چند همچنان بازار رمزارزها در حال نوسان است،‌ رالی افزایشی برخی آلت‌کوین‌ها آغاز شده است. لازم به ذکر است ارزش بازار فایل کوین بیش از ۲٪ افزایش یافته و به ۸/۶ میلیارد دلار رسیده است.

رشد فایل کوین ادامه می‌یابد؟

براساس نمودار ۴ ساعته قیمت فایل کوین، می‌توان رشد را در این رمزارز به وضوح دید. طبق شاخص‌های تکنیکال قیمت فایل‌کوین نسبت به هفته گذشته رشد چشمگیری داشته است. گفتنی است در روزهای ابتدایی ماه سپتامبر (هفته دوم شهریور) قیمت فایل کوین حدود ۷۰ دلار بود.Filecoin price analysis: FIL/USD to spike to $90 in the next 24 hours 2

تحلیلگران با توجه به روند رشد امروز فایل کوین،‌ پیش‌بینی کرده‌اند که به زودی شاهد رالی قیمتی در این ارز رمزنگاری خواهیم بود. در صورتی که شاخص مقاومت نسبی در فایل کوین افزایش یابد و میزان خرید این رمزارز بیشتر از فروش شود،‌ احتمال دارد که تا فردا قیمت این دارایی دیجیتال به ۹۰ دلار برسد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.