کیف پول FOX بلاک‌چین Filecoin را نجات می‌دهد

کیف پول FOX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: کیف پول‌ها نرم افزاری برای نگهداری کلیدهای عمومی و خصوصی بلاک‌چین هستند. کیف پول‌ها برای هر شخصی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند ضروری هستند و پل ارتباطی کاربر با شبکه بلاک‌چین به حساب می‌آیند. کیف پول FOX، جدیدترین کیف پول برای بلاک‌چین رمزارز Filecoin به تازگی طراحی شده است.

کیف پول FOX، یک راه حل همه‌جانبه برای ذخیره و معامله ارزهای دیجیتال است که برای کاربران بلاک چین‌های مختلف طراحی شده. اما هدف اصلی این شرکت، ارائه یک کیف پول قابل اعتماد به اکوسیستم و جامعه رمزارز Filecoin عنوان شده است.

کیف پول FOX برای FILECOIN

Fox Wallet صد درصد غیرمتمرکز بوده و مالکی ندارد. این کیف پول، کلیدهای حساب‌ها را به مرورگر کاربر ارسال می‌کند و آن‌ها را در یک پلتفرم متمرکز ذخیره نمی‌کند. تیم فاکس از رویکرد یک مرحله‌ای برای مدیریت سرمایه در بلاک‌چین‌های مختلف پیروی می‌کند، بنابراین سکه‌های مختلف در این برنامه، به وسیله یک رابط نمایش داده می‌شوند.

همچنین، ابزارهای پشتیبان‌گیری آسان به افراد مبتدی در رمزنگاری اجازه نمی‌دهند کلید خود را از دست داده و یادداشت‌هایی را که برای بازیابی حساب در مواقع اضطراری لازم است را فراموش کنند.

کیف پول فاکس، علاوه بر ذخیره‌سازی و ارسال دارایی‌های دیجیتال، به منظور نظارت بر داده‌ها طراحی شده است. همچنین Filfox، مرورگر اکوسیستم Filecoin را یکپارچه می‌کند.

Fox Wallet می‌تواند تمام معیارهای حیاتی بلاک‌چین Filecoin، از جمله حجم ذخیره‌سازی موثر کل شبکه، پاداش‌های هر بلوک، آمار خروجی، هزینه تعهد نیروی محاسباتی جدید، پویایی قیمت Gas و … را به کاربر اعلام کند.

احتمالا شیبا اینو در صرافی کراکن لیست خواهد شد!

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

اپلیکیشن کیف پول FOX برای اندروید و IOS

کیف پول FOX، خود را به عنوان یک راه‌حل مناسب و همیشگی برای استخراج کنندگان Filecoin معرفی کرد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی اطلاعات ماینرها را مدیریت کنند.

جعبه ابزار این کیف پول دارای یک سرویس اعلان است که در صورتی که تعادل کافی نباشد یا قدرت محاسباتی کاهش یابد، به مالک سرویس هشدار می‌دهد. همچنین، کاربران شبکه Filecoin می‌توانند درخواست‌های برداشت وجه یا خاتمه بخش را به شبکه ارسال کنند.

در 15 نوامبر، برنامه کیف پول FOX به طور همزمان در اپ استور و گوگل پلی، آپلود خواهد شد.

تیم Fox Wallet برای اینکه کاربران خود را از پیشرفت این محصول و آخرین برروزرسانی‌ها، مطلع کند، حساب‌های رسمی تلگرام و توییتر خود را راه‌اندازی کرد.

منبع: U.TODAY

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
فایل کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.