فرانسه تبلیغات ارزهای دیجیتال را در مسابقات فرمول ۱ ممنوع کرد!

اقدامات سختگیرانه فرانسه در حوزه تبلیغ ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: براساس گزارشات، دولت فرانسه اخیرا قانونگذاری‌های جدیدی را اعمال کرده است. مقامات این دولت اعلام کرده‌اند که تیم‌های فرمول ۱ دیگر حق تبلیغات ارزهای دیجیتال بر روی خودروها را ندارند. اقدامات سختگیرانه فرانسه در حوزه تبلیغ ارزهای دیجیتال احتمال دارد به اتحادیه اروپا نیز راه یابد. برای اطلاع از جزئیات و ادامه خبر با ما همراه باشید.

اقدامات سختگیرانه فرانسه در حوزه تبلیغ ارزهای دیجیتال

از آنجایی که در فرانسه تبلیغات ارزهای دیجیتال ممنوع شده مقامات این دولت اخیرا اعلام کردند که تیم‌های فرمول ۱ نیز نمی‌توانند شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را بر روی خودروهای خود تبلیغ کنند. با توجه به گزارشات ارائه شده از RacingNew965 مقررات سخت فرانسه می‌تواند به اتحادیه اروپا نیز راه یابد.

AMF مسئول تنظیم بازارهای مالی در فرانسه است که تصمیم می‌گیرد چه چیزی باید تبلیغ شود. از آنجایی که کریپتو اصطلاحی تعریف نشده در این سازمان است، تمامی تبلیغات مربوط به کریپتو اعم از ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها و بسیاری از موارد مرتبط با آن‌ها ممنوع شده است.

گفتنی است که یک شرکت ارز دیجیتال حامی حداقل هشت تیم فرمول ۱ است. از آنجایی که مجازات تبلیغ سنگین است، بسیاری از برندها تصمیم گرفتند دیگر تبلیغات خود را روی خودروهای فرمول 1 انجام ندهند.

Crypto.com که شریک جهانی فرمول ۱ و اسپانسر تیم استون مارتین است در گفتگوی خود با RacingNew96 بیان کرد:

Crypto.com تصمیم گرفته دیگر برند خود را بر روی خودروها تبلیغ نکند.

گفتنی است که تیم آلپاین نیز لوگوهای صرافی بایننس را از روی خودروها حذف کرد. تیم آلفا تاوری نیز لوگوهای فانتوم را از روی خودروها حذف کرده است.

نا گفته نماند که تیم Red Bull Racing هر دو شرکت حامی خود یعنی بای‌بیت و تزوس را در طول مسابقه تبلیغ کرده است. تیم مرسدس نیز در طول مسابقه Veles را تبلیغ کرد.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.