معاملات ارزهای دیجیتال در کشور روسیه ممنوع نشد!

عدم ممنوعیت ارزهای دیجیتال در روسیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۰

با توجه به گزارشات ارائه شده، روسیه اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای ممنوع کردن معاملات رمزنگاری در این کشور ندارد. از این پس معامله‌گران روسی می‌توانند با اطمینان از رمزارزها استفاده کنند. برای اطلاع از خبر عدم ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال در روسیه با بیتستان همراه باشید.

الکسی موسیف (Alexei Moiseev)، معاون وزیر دارایی روسیه در روز سه‌شنبه در گفتگو با روزنامه‌نگاران بیان کرد که دولت هیچ برنامه‌ای برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال در کشور روسیه را ندارد. به گفته او شهروندان می‌توانند به راحتی از دارایی‌های دیجیتالی و کیف پول‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این او تاکید کرد:

درحال حاضر امکان پرداخت با استفاده از رمزارزها وجود ندارد، اما شهروندان می‌توانند به راحتی رمزارز خریداری کرده و از کیف‌پول‌های مختلف استفاده کنند. تا کنون هیچ برنامه‌ای برای تغییر این روند وجود ندارد.

محدودیت های جدید برای رمزارزها در چین اعمال خواهد شد!؟

ادامه خبر را بخوانید

عدم پذیرش رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت

در جولای سال 2020، قانونگذاران روسی قانونی را تصویب کردند که براساس آن استفاده از ارزهای دیجیتالی برای انجام پرداخت ممنوع بود. ماه گذشته، دیمیتری پسکوف (Dmitry Peskov) بیان کرد که روسیه آمادگی پذیرش بیت‌کوین به عنوان پول قانونی را ندارد.

در ابتدای هفته جاری، مویسف (Moiseev) در این باره بیان کرد:

پذیرش پرداخت‌ها با استفاده ارز دیجیتالی، حاکمیت مالی کشور روسیه را تهدید می‌کند.

همانطور که توسط u.today گزارش شده است، بانک مرکزی چین استفاده از رمزارزها را در اواخر سپتامبر برای کاربران چینی غیرقانونی اعلام کرد. این امر باعث شد که صرافی‌های هوبی، KuCoin و دیگر صرافی‌ها ثبت‌نام کاربران چینی را ممنوع کند.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.