Glassnode پیش بینی کرد که سقوط بیت‌کوین همچنان ادامه خواهد داشت

پیش بینی ادامه ی سقوط بیت کوین توسط Glassnode
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: Glassnode، پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است که سقوط قیمت بیت‌کوین ادامه خواهد یافت. این پلتفرم معتقد است که روند نزولی بیت‌کوین شدت خواهد گرفت و به موجب آن بازار ارزهای دیجیتال نیز افت محسوسی خواهد داشت. در ادامه جزئیات بیشتری از پیش بینی ادامه ی سقوط بیت کوین توسط Glassnode در اختیارتان قرار خواهیم داد.

Glassnode، پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، انتظار دارد که روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال پس از ریزش شدید قیمت بیت‌کوین ادامه یابد. در حال حاضر ارزش بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح در دو سال اخیر رسیده است.

این رمزارز سال جدید را با یک روند نزولی آغاز و به زیر منطقه ۳۰ هزار دلار سقوط کرد. این در حالی بود که قیمت بیت‌کوین در ۳ ماهه آخر سال ۲۰۲۱، به بالاترین حد خود یعنی ۶۸ هزار دلار رسیده بود.

رسیدن قیمت به این سطح رونق عجیبی هم به بیت‌کوین و هم بازار ارزهای دیجیتال بخشیده بود. در آن زمان، بسیاری از تحلیلگران اعتقاد داشتند که بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲، به سطح ۲۰۰ هزار دلار رسیده و در این سطح تثبیت خواهد شد.

اما زمستان ارزهای دیجیتال از راه رسید و تاثیر شدیدی روی روند ارزهای دیجیتال گذاشت. دارایی‌های دیجیتالی بسیاری به طور ناگهانی مقدار زیادی از ارزش خود را از دست دادند؛ به طوری که بیت‌کوین به سطح ۳۰ هزار دلار سقوط کرد.

طبق آمارهای موجود، روند نزولی تقریباً بازتابی از آنچه در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ رخ داده بود، است.

سقوط لونا و تاثیر آن بر قیمت بیت کوین

حرکت نزولی بیت‌کوین دقیقا از زمانی که میلیون‌ها کاربر به دلیل از بین رفتن لونا دچار ضرر هنگفتی شدند، شدت بیشتری پیدا کرد. قبل از این که UST سقوط کند، بنیاد لونا ۸۰ هزار بیت‌کوین را به ارزش ۳۳ هزار دلار فروخت. در حالی که بیت‌کوین‌های خود را به قیمت ۴۷ هزار دلار خریداری کرده بود.

تلاش ناموفق بنیاد لونا برای جلوگیری از سقوط UST، باعث شد تا فشار فروش بیت‌کوین افزایش پیدا کند.

Glassnode در توییتی اعلام کرد، تمام بیت‌کوین‌هایی که توسط Luna Foundation Guard فروخته شدند، توسط آدرس‌هایی خریداری شده‌اند که قبلاً کمتر از ۱۰۰ بیت‌کوین در سبد خرید خود داشتند.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.