فروش تعداد زیادی رمزارز استلار و ریپل توسط شرکت Grayscale!

ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ دی ۱۳۹۹

بر اساس گزارش وب‌سایت کوین‌تلگراف، اخیرا بزرگ‌ترین شرکت مدیر دارایی‌های دیجیتال در جهان Grayscale، بخش قابل توجهی از دارایی ریپل (XRP) و استلار (XLM) خود را فروخته است.

همچنین شرکت ارائه دهنده اطلاعات کریپتوکارنسی، Bybt، گزارش داده که به دنبال این فروش، میزان دارایی ریپلِ این شرکت در ۲۹ دسامبر (۹ دی)، بیش از ۹/۱۸ میلیون دلار کاهش یافت و در زمان انتشار این خبر گری‌اسکیل دارای ۲۶/۴۵ میلیون ریپل، به ارزش ۵/۷۷ میلیون دلار است. 

در ادامه باید خاطرنشان کنیم که این شرکت علاوه بر فروش ریپل‌هایش، اقدام به فروش بیش از ۹/۷۴ میلیون استلار کرده و در حال حاضر دارای ۹/۱۹ میلیون استلار با ارزش ۱/۲۷ میلیون دلار می‌باشد. در حال حاضر ارزش دارایی شرکت Grayscale، حدود ۱۹/۲۶ میلیارد دلار است که ۸۷ درصد از این دارایی را بیت کوین تشکیل می‌دهد.

شایان ذکر است که این اقدام توسط Grayscale، به دنبال شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه شرکت ریپل صورت گرفته است. به دنبال این شکایت، ریپل از لیست بسیاری از صرافی‌های بزرگ ارز جمله Coinbase و Bittrex حذف شد و یک افت ۶۰ درصدی را تجربه کرد. شرکت ریپل اعلام کرد که توضیحات لازم را ارائه خواهد داد و از افراد فعال در بازار خواسته که فعلا تصمیم خاصی نگیرند تا داستان را از جانب آن‌ها نیز بشنوند.

 

با وجود چنین اتفاقاتی منطقی به نظر می‌رسد که Grayscale دست به فروش ریپل‌های خود زده اما نمی‌توان به صورت قطعی گفت که چرا این شرکت همزمان استلارهای خود را نیز فروخته است. شاید این اقدام بدین دلیل باشد که  Jed McCale، هم‌بنیان‌گذار شرکت استلار، پیش از این عضو تیم موسس ریپل بوده است و در سال ۲۰۱۴ این تیم را ترک کرد. بر اساس اطلاعات ارائه شده، McCale در کیف پول خود بیش از ۲۵۱ میلیون ریپل داشت و در اوایل سال ۲۰۱۶، دست به فروش صدها میلیون‌ دلار ریپل زده است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.