امکان ذخیره‌سازی رمزارزِ استلار روی دستگاه‌های جدید گلکسی سامسونگ

استلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مهر ۱۳۹۹

کاربران نسخه جدید سامسونگ گلکسی می‌توانند مستقیما بر روی دیوایس خود، از قابلیت‌های پروتکل استلار استفاده کنند.

استلار، یک پروتکل نامتمرکز، منبع باز و نوعی شبکه بلاک چینی می‌باشد که از معامله و جابجایی بین هر جفت ارز پشتیبانی می‌کند. در واقع می‌توان آن را چیزی شبیه به نرم‌افزار آپ در نظر گرفت؛ با این تفاوت که این پروتکل برای جابه‌جایی ارزهای دیجیتال است.

این غول الکترونیکی دنیای دیجیتال، اخیرا اعلام کرده است که علاوه بر قابلیت بلاک چینی استلار، پشتیبانی از رمز ارز محلی این شبکه را نیز به دیواس‌های خود اضافه کرده است. رمز ارز محلی این بلاک چین، استلار لومن (Stellar Lumens) و یا به اختصار XLM نام دارد.

سامسونگ گلکسی، با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، قابلیت ذخیره کلید خصوصی این رمز ارز را در کیف پول دیجیتالیِ تلفن همراه، به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ و از این پس کاربران این گوشی هوشمند، می‌توانند از تلفن‌های همراه خود به عنوان یک کیف پول سخت افزاری برای رمز ارز لومن استفاده کنند.

تلفن همراه Galaxy S10، از رمز ارزهای بیت کوین، اتریوم و توکن‌های ERC-20 نیز پشتیبانی می‌کند.

 

دنل دیکسون (Denelle Dixon)، مدیر عامل بنیاد توسعه استلار (SDF)، ادغام این دو شرکت و همکاری با سامسونگ را گامی مهم برای شبکه استلار و کل اکوسیستم های آن می‌داند و افزود:

«با استفاده از این ادغام، ما به کاربران خود این امکان را می‌دهیم تا از نوآوری‌های موجود در استلار و سامسونگ بهره مند شوند.»

درحال حاضردیوایس‌های سامسونگ Galaxy، از حدود ۳۰ رمز ارز و ۵ شبکه پشتیبانی می‌کنند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.