شبکه‌ی هلیوم بعد از قطعی ۴ ساعته فعال شد!

رفع خطای شبکه ی هلیوم بعد از قطعی ۴ ساعته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۱

شبکه هلیوم که یک شبکه اینترنت بی سیم و همتا به همتا با برد بالا است، فناوری اینترنت اشیا را گسترش می‌دهد. این شبکه روز دوشنبه به دلیل قطع شدن اعتبار سنجی یکی از به روزرسانی‌های نرم‌افرازی برای ۴ ساعت آفلاین شد. گزارشات جدید نشان می‌دهند رفع خطای شبکه ی هلیوم بعد از قطعی ۴ ساعته به وقوع پیوسته است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با بیتستان همراه باشید.

رفع خطای شبکه ی هلیوم بعد از قطعی ۴ ساعته

براساس گزارشات اخیر، روز دوشنبه بلاک‌چین هلیوم به دلیل قطع شدن اعتبار سنجی یکی از به روزرسانی‌های نرم‌افرازی برای ۴ ساعت آفلاین شده بود. گفتنی است که در این زمان، دستگاه‌هایی که داده‌ها را از طریق شبکه انتقال می‌دادند، تحت تاثیر قرار نگرفتند، اما پاداش استخراج‌کنندگان و همچنین انتقال توکن‌ها معلق ماند.

تیم توسعه این مشکل را با پرش از بلاک چین به اندازه یک بلاک و از سرگیری عملکردهای عادی حل کرد.

جالب است بدانید که هلیوم شبکه‌ای متشکل از ۴۳ نود اعتبار سنجی است که اجماع شبکه را فراهم می‌کنند. توسعه دهندگان از دو دلیلی نام بردند که باعث بروز این مشکل شده است.

اولین مورد مربوط به بروز رسانی v1.12.3 بود که باعث ایجاد باگ‌هایی شد. این به روز رسانی با هدف این انجام شده که شبکه بتواند از ورژن موبایل نیز پشتیبانی کند.

دومین مورد هم قطع شبکه اینترنت محلی بود. براساس گزارشات، مدیر این شبکه در کانال دیسکورد توضیح داد اعتبارسنجی‌هایی که در سرویس آمازون فعالیت داشتند با مشکلات فنی مواجه شده‌اند. این دو مورد باعث شد که اعتبار سنجی‌های شبه هلیوم به درستی کار نکنند.

رفع خطای شبکه ی هلیوم بعد از 4 ساعت

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.