سرهنگ مرتضی عسگری: کلاه‌برداران ارز دیجیتال در شهرکرد شناسایی شدند

شناسایی کلاه‌برداران ارز دیجیتال در شهرکرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سرهنگ مرتضی عسگری طی مصاحبه‌ای بیان کرد که با مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاه‌برداری از آن‌ها به بهانه سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال و پرداخت سود ماهیانه، باعث قرار گرفتن این شکایات در دستورکار پلیس شد. برای خواندن خبر شناسایی کلاه‌برداران ارز دیجیتال در شهرکرد با بیتستان همراه باشید.

شناسایی کلاه‌برداران ارز دیجیتال در شهرکرد

سرهنگ مرتضی عسگری گفت:

با تحقیقات اولیه مشخص شد شاکیان در شبکه اجتماعی واتس آپ با افرادی که خود را از افرادی توانمند و حرفه‌ای در ارز دیجیتال معرفی کرده آشنا شده که این اشخاص با وعده سود ماهیانه اقدام به تحریک و اغفال شاکیان و کلاه‌برداری از آن‌ها با عنوان سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال کرده بودند.

وی اینگونه ادامه داد:

با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام‌گرفته، متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا استان احضار شدند.

سرهنگ عسگری در ادامه افزود:

با تحقیقات صورت گرفته و اخذ اظهارات از متهمین مشخص شد تمامی متهمین با یکدیگر رابطه دوستی و خویشاوندی داشته و همگی به‌اتفاق در زمینه ارز دیجیتال فعالیت داشته‌اند و با اغفال افراد ناآگاه به مباحث ارز دیجیتال و سیگنال‌های خرید و فروش و پیشنهاد خرید ارز معرفی‌شده با دریافت سود ماهیانه اقدام به کلاه‌برداری از شهروندان می‌کردند.

اخطار سرهنگ عسگری به شهروندان

این سرهنگ وظیفه شناس برای پیشگیری از کلاه‌برداری‌های آتی، از شهروندان درخواست کرد که:

در صورت مواجهه با موارد مشکوک، با ورود به سایت www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی، با ما در ارتباط بگذارند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از این خرید نهنگ ناشناس به دست آورید

برای خواندن خبر کلیک کنید
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.