ارزش بازار خودپردازهای ارزهای دیجیتال افزایش خواهد یافت

پیش بینی افزایش ارزش بازار خودپردازهای ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: طبق پیش بینی‌های اعلام شده ارزش بازار خودپردازهای ارزهای دیجیتال تا ۵ سال آینده به طور چشمگیری رشد خواهد کرد. در پیش بینی افزایش ارزش بازار خودپردازهای ارزهای دیجیتال بیان شده که تا سال ۲۰۲۷ ارزش این بازار به نیم میلیارد دلار خواهد رسید.

پیش بینی افزایش ارزش بازار خودپردازهای ارزهای دیجیتال

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، ارزش بازار خودپردازهای ارزهای دیجیتال تا ۵ سال آینده به طور چشمگیری رشد خواهد کرد. تحقیقات انجام شده در این حوزه نشان می‌دهند که ارزش این بازار تا سال ۲۰۲۷ به نیم میلیارد دلار خواهد رسید.

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط Reserch and markets، پیش‌بینی می‌شود هر ساله ارزش بازار خودپردازهای ارزهای دیجیتال 59 درصد رشد کند. در حال حاضر ارزش این بازار ۴۶/۶ میلیون دلار است.

محرک‌هایی که منجر به رشد ارزش بازار خودپرداز ارزهای دیجیتال می‌شوند عبارتند از:

  • تغییر مقررات پولی
  • نصب خودپردازهای ارزهای دیجیتال در سراسر جهان
  • بیشتر شدن حواله‌های موجود در کشورهای در حال توسعه

سازندگان خودپردازها می‌توانند از فرصت‌های رشد در بازارهای در حال توسعه بهره‌مند شوند. گفتنی است که در ایالات متحده تعداد زیادی از این خودپردازها نصب شده است. ۸۸ درصد از خودپردازهای ارز دیجیتال نصب شده در جهان متعلق به ایالات متحده است.

رکود در بازار ارزهای دیجیتال تاثیر زیادی بر عرضه این خودپردازهای گذاشته است. گفتنی است که اکنون نرخ نصب خودپرداز ارزهای دیجیتال جدید در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.