بلومبرگ ثروتمندترین فرد در حوزه کریپتو را معرفی کرد

معرفی ثروتمندترین فرد در حوزه کریپتو توسط بلومبرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۰

بلومبرگ ثروتمندترین فرد حوزه رمزارز را Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، معرفی کرد. این خبرگزاری افزود اکنون دارایی‌های ژائو ارزشی نزدیک به ۹۶ میلیارد دلار دارند. برای خواندن خبر معرفی ثروتمندترین فرد در حوزه کریپتو توسط بلومبرگ با بیتستان همراه باشید.

معرفی ثروتمندترین فرد در حوزه کریپتو توسط بلومبرگ

بلومبرگ تخمین زده است که دارایی خالص چانگپنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در حال حاضر بالغ بر ۹۶ میلیارد دلار است. این مقدار دارایی رسماً او را به ثروتمندترین فرد شناخته شده در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

بر اساس Billionaire Index بلومبرگ، دارایی‌های ژائو اکنون بیش از دارایی‌های موکش آمبانی (Mukesh Ambani)، که ۹۲٫۹ میلیارد دلار است، ارزش دارد.

ژائو همچنین در سطحی نزدیک به افرادی مانند وارن بافت، مدیرعامل Berkshire Hathway و مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، قرار دارد.

با توجه به این که در مورد دارایی‌های دیجیتال، ژائو اطلاعات کمی در دسترس هست، ممکن است ثروت وی بیشتر از ۹۶ میلیارد دلار نیز باشد.

این سرمایه‌دار ارزهای دیجیتال در نوجوانی در مک دونالد کار می‌کرد. وی از اظهار نظر در مورد میزان دقیق ثروت خود طفره رفت ولی تصمیم دارد تمام ثروت خود را ببخشد.

با توجه به گزارشات، وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) مدعی است که در صورت پرده‌برداری عمومی از دارایی‌های ژائو، ارزش آن‌ها ممکن است تا ۳۰۰ میلیارد دلار نیز باشد.

درآمد بایننس در ۲۰۲۱ به بیش از ۲۰ میلیارد دلار رسید. انتظار می‌رود درامد کوین‌بیس (Coinbase)، رقیب تجاری مستقر در آمریکا، کمتر از این مقدار باشد.

افراد ثروتمند که هم‌سطح ژائو هستند

سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، مدیر عامل FTX و برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل شرکت کوین‌بیس، به ترتیب ۱۵٫۴ و ۸٫۹۳ میلیارد دلار ثروت دارند.

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا، با ثروت خالص ۲۶۳ میلیارد دلاری، همچنان ثروتمندترین فرد جهان است.

جف بزوس (Jeff Bezos)، بنیانگذار آمازون و برنارد آرنولت (Bernard Arnault)، غول مد فرانسوی، با ۱۸۸ میلیارد و ۱۷۱ میلیارد دلار به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.