جی‌پی مورگان، متخصص رمزارز استخدام می‌کند

جی پی مورگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰

دپارتمان رمزارزهای بانک جی‌پی‌ مورگان (JP Morgan)، در حال تحقیق بر روی تجربه مردم در زمینه رمزارزهاست. جی‌پی‌ مورگان که یکی از بزرگترین بانک‌های جهانی است به دنبال استخدام نیروهای متخصص در حوزه دارایی‌های دیجیتال است.  این بانک با هدف توسعه بخش رمزارزها، تصمیم به جذب افراد حرفه‌ای در زمینه دو رمزارز برتر بازار است. جی‌پی مورگان دگر بیانیه‌ای از استخدام متخصصان بیت‌کوین و اتر خبر داده است. 

تحلیل‌گران، تصمیم جی‌‌پی مورگان برای جذب نیروهای متخصص را فرصت مناسبی برای ورود استعدادهای تازه‌نفس در فضای رمزارزی دانسته‌اند. گفتنی است بانک جی‌پی مورگان موقعیت‌های شغلی متنوعی را برای فعالان حوزه رمزارز فراهم کرده است. این بانک به تازگی از استخدام ۳۴ متخصص رمزارز که با اتر و بیت‌کوین آشنایی کامل داشته باشند، خبر داده است. 

 

 

جی‌پی مورگان  قصد دارد نیروهای متخصصی را که در زمینه رمزارز استخدام می‌کند در کشورهای مختلفی مشغول به کار کند. به عبارت بهتر، این بانک تصمیم به ایجاد بخش رمزارز در کشورهای آمریکا، مکزیک، یونان و سنگاپور گرفته و افراد متخصص در این بخش‌ها به فعالیت می‌پردازند.

جی‌پی مورگان با بسیاری از افراد مشهور و میلیونر همکاری می‌کند و این مشتریان با افزایش محبوبیت رمزارزها به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند. این بانک به منظور حفظ مشتریان ثروتمند خود  از متخصصان حوزه رمزارزها کمک خواهد گرفت.

 

فعالیت رمزارزی JP Morgan در حال افزایش است

 

عملیات‌ها و فعالیت‌های متنوعی در زمینه رمزارزها توسط بانک جی‌پی مورگان در حال انجام است. با نگاه به سوابق جی‌پی مورگان در خصوص رمزارزها به این نتیجه می‌رسیم که رویکرد این بانک نسبت به ارزهای رمزنگاری شده تغییر کرده است. چهار سال قبل، مدیرعامل بانک جی‌پی مورگان، جیمی دایمن (Jamie Dimon)  پلتفرم‌های رمزارزی را کلاهبرداری خوانده بود. او همچنین به شرکت‌هایی که در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده بودند، هشدار داده بود که اگر از سیاست‌های رمزارزی این بانک پیروی نکنند، جی‌پی مورگان دیگر با آن‌ها همکاری نخواهد کرد. با وجود دیدگاه‌های منفی بانک جی‌پی مورگان در سال‌های گذشته، این بانک در حال حاضر رمزارزها را روش مناسبی برای پرداخت‌ها می‌داند.

تغییر رویکرد بانک جی‌پی مورگان سبب شده برخی تحلیل‌گران ادعا کنند که احتمال ۱۴۶ هزار دلاری شدن بیت‌کوین در آینده نزدیک وجود دارد. این در حالی است که اولین رمزارز بازار همچنان در مسیر نزولی قرار دارد و برخی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری معتقدند اتر سود بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

 

 

در ماه‌های گذشته فضای رمزارزها با ورود شرکت‌های بزرگ پرداختی مانند ویزا و پی‌پَل تغییرات بسیاری داشته است. پیش‌بینی می‌شود با اقدامات تازه بانک جی‌پی مورگان، شرکت‌های پرداختی و بانک‌های بیشتری به دنیای رمزارزها وارد شوند.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.