بزرگترین بانک کره جنوبی با راه‌اندازی کمیته مدیریت دارایی دیجیتال به حوزه رمزارزها ورود می‌کند

ورود بزرگترین بانک کره جنوبی به حوزه رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: KB یکی از بزرگ‌ترین موسسات مالی و بانکی کشور کره جنوبی برنامه‌هایی را منتشر ساخت که بر اساس آن، قصد دارد به صورت جدی به حوزه ارزهای دیجیتال ورود کند. این گروه همچنین از راه‌اندازی کمیته مدیریت دارایی‌های دیجیتال نیز خبر داد. ورود بزرگترین بانک کره جنوبی به حوزه رمزارزها می‌تواند موجب شود که کاربران صنعت ارزهای دیجیتال در این کشور افزایش چشمگیری یابند.

ورود بزرگترین بانک کره جنوبی به حوزه رمزارزها

گروه مدیریت دارایی KB، بزرگ‌ترین موسسه مالی و بانکی در کشور کره جنوبی از راه‌اندازی کمیته آماده سازی مدیریت دارایی دیجیتال خود خبر داد. این کمیته در رابطه با بسیاری از محصولات موجود در صنعت ارزهای دیجیتال تحقیق خواهد کرد تا KB بتواند در آینده نزدیک آن‌ها را تحت پوشش قرار دهد.

KB در سئول مستقر است که مدیر آن، Hong-gon Kim در رابطه با برنامه این موسسه گفته که محصولات مختلف صنعت ارزهای دیجیتال مثل صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) توسط کمیته تشکیل شده بررسی خواهند شد. کیم همچنین به برنامه‌های KB در رابطه با میزبانی از کنفرانس‌های برگزار شده با محوریت ارزهای دیجیتال نیز اشاره‌هایی کرد.

طبق برنامه منتشر شده، این شرکت در حال توسعه یک استراتژی سرمایه‌گذاری در حوزه دارایی‌های دیجیتال است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

آشنایی با موسسه مالی و بانکی KB:

KB Asset Management یک بخش از گروه مالی KB کره جنوبی است که اغلب به عنوان بزرگترین یا دومین بانک بزرگ این کشور بعد از موسسه Shinhan از آن یاد می‌شود. گروه مالی KB در سال ۲۰۲۰ معادل ۴۳۸ میلیارد دلار سرمایه را تحت مدیریت داشت و به کاربران خدمات ارائه می‌داد.

اگر گروه مدیریت دارایی KB به صنعت ارزهای دیجیتال رسما ورود کند، با سایر بانک‌ها و موسسات مالی در فضای دارایی‌های دیجیتال، هم در کره جنوبی و هم در خارج از کشور رقابت خواهد کرد.

کره جنوبی ظرفیت بسیار خوبی برای حضور در صنعت کریپتو دارد، اما علیرغم پتانسیل موجود، نهادهای مستقر در کره جنوبی باید به مقررات مربوط به دارایی‌های دیجیتالی تعیین شده از سمت دولت پایبند باشند. در پاییز گذشته، وزیر دارایی کره جنوبی، هونگ نام کی گفت که از ابتدای سال جاری مالیات ۲۰ درصدی بر درآمد ارزهای دیجیتال اعمال خواهد شد.

منبع: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.