پل رونین اکسی اینفینیتی پس از سه ماه دوباره آنلاین شد!

شروع به کار دوباره پل رونین اکسی اینفینیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ تیر ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از شروع به کار دوباره پل رونین اکسی اینفینیتی می‌دهند. این پل که سه ماه پیش هک شده بود، اکنون دوباره آنلاین شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه شوید.

شروع به کار دوباره پل رونین اکسی اینفینیتی

شرکت اسکای ماویز (SKY MAVIS) توسعه دهنده بازی اکسی اینفینیتی اعلام کرد که با گذشت سه ماه از هک پل رونین بازی اکسی اینفینیتی، این پل دوباره آنلاین شده است.

گفتنی است که در ۲۹ مارس زمانی که این پل هک شد، ۱۷۳,۶۰۰ اتریوم و ۲۵/۵ میلیون دلار توکن USDC به سرقت رفت. این مقدار از توکن‌های به سرقت رفته در آن زمان بیش از ۶۲۰ میلیون دلار ارزش داشتند. طبق اعلامیه منتشر شده در ۲۸ ژوئن توسط شرکت اسکای ماویز، این پل پس از طی کردن سه مرحله بازیابی، دوباره آنلاین شده است.

جالب است بدانید که تمامی وجوه به سرقت رفته به کاربران بازگردانده شده است. ناگفته نماند که در ماه آوریل زمانی که بایننس پلی را برای تبادلات در صرافی خود با اتریوم ایجاد کرد، اسکای ماوی ۴۶,۰۰۰ اتریومی که به سرقت رفته بود را به کاربران بازگرداند.

بقیه توکن‌های اتریوم به سرقت رفته متعلق به خزانه داری Axie DAO است که هنوز بازیابی نشده‌اند. طبق گفته اسکای ماویز نهادهای نظارتی جهت بازیابی این وجوه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

شروع به کار دوباره پل رونین

در این پل جدید قراردادهای هوشمند به روز شده‌اند تا اعتباردهندگان بتوانند محدودیت برداشت روزانه را مشخص کنند. ناگفته نماند که اکنون سقف برداشت روزانه ۵۰ میلیون دلار است.

تیم توسعه همچنین خبر از راه‌اندازی سیستمی داد که برای برداشت دارایی‌ها، دسته‌بندی خاصی را مدنظر قرار می‌دهد.

اولین دسته برای برداشت‌های کمتر از ۱ میلیون دلار است و به ۷۰ درصد اعتبار سنجی نیاز دارد. دسته بندی دوم نیز برای برداشت‌های بیش از ۱ میلیون دلار را شامل می‌شود و به ۹۰ درصد اعتبار سنجی نیاز دارد. دسته سوم، شامل برداشت‌های بیش از ۱۰ میلیون دلار است و نیاز به ۹۰ درصد اعتبار سنجی، پرداخت کارمزد تراکنش و فرایند بررسی هفت روزه دارد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.