شرکت استخراج بیت کوین کانادایی (Link Global Technologies) جریمه شد!

جریمه شرکت استخراج بیت‌کوین کانادایی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مهر ۱۴۰۰

شرکت Link Global Technologies یکی از شرکت‌های استخراج بیت‌کوین که در بورس اوراق بهادار کانادا فهرست شده، به مقدار ۵,۶ میلیون دلار جریمه شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر جریمه شرکت استخراج بیت کوین کانادایی با بیتستان همراه باشید.

جریمه شرکت استخراج بیت کوین کانادایی

شرکت Link global که در بورس اوراق بهادار کانادا فهرست شده است، با مجازات بسیار جدی روبرو شد. مجازات این شرکت استفاده از نیروگاه غیر مجاز در استان آلبرتا برای استخراج بیت‌کوین بود. در روز ۲۴ سپتامبر یک سند اجرایی دیگر علیه این شرکت توسط کمسیون آب و برق این استان صادر شد.

براساس سندی که به اشتراک گذاشته شده، کارکنان آب و برق آلبرتا توصیه کردند که شرکت Link global باید ۱,۶ میلیون دلار برای ضرر مالی ناشی از تولید برق غیرقانونی پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون آب و برق آلبرتا در گفتگو با Cointelegraph بیان کرد:

گزارشات و توصیه‌های کارکنان اجرایی این کمسیون تنها بخشی از اطلاعاتی است که توسط هیئت دادگاه کمسیون آب و برق آلبرتا مورد بررسی قرار گرفت. شرکت Link global تا ۱۴ اکتبر ۲۰۲۱ فرصت دارد تا جریمه خود را بپردازد. همه این اطلاعات قبل از صدور حکم نهایی در جلسه شفاهی مورد بررسی قرار می گیرد. تاریخ این جلسه هنوز تعیین نشده است.

خرید از مک دونالد با بیت کوین در برزیل با قانونی شدن این رمزارز

ادامه خبر را بخوانید

بیانیات شرکت Link Global

پس از اینکه کمسیون آب و برق استان آلبرتا این بیانات را ارائه داد، استفان جنکینز (Stephen Jenkins) مدیر عامل Link global در روز ۳۰ سپتامبر بیانیه‌ای را صادر کرد و اظهار کرد این شرکت به اشتباه خود پی برده و در تلاش برای اصلاح آن است.

استفان جنکینر (Stephen Jenkins) بیان کرد:

تجارت ما به مردم و محیط زیست احترام می‌گذارد. ما اعتقاد داریم که تسلیم شدن ما به کمسیون آب و برق استان آلبرتا احترام ما به طبیعت و مردم را نشان می‌دهد. از سهامداران عذرخواهی می‌کنم. ما بیشتر کار می‌کنیم تا مطمئن شویم نتیجه مثبت است.

همانطور که گزارش شده، این کمسیون از شرکت Link global در اواخر آگوست درخواست کرده بود تا فعالیت خود را متوقف کند.

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.