رقابت شرکت‌های بزرگ ماینینگ برای ارتقای قدرت استخراج‌ خود

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آبان ۱۳۹۹

یک شرکت استخراج رمزارزِ مستقر در کشور آمریکا، بنام Bit Digital، به تازگی با سرمایه‌گذاران خارجی توافق کرده که به ماینرهای‌ بیت کوین با هش ریت‌ بیشتر از ۱ اگزاهش بر ثانیه، ۱۳/۹ میلیون دلار سهام می‌دهد.

بر اساس گزارشی که در ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) منتشر شد، شرکت بیت دیجیتال با سرمایه‌گذاران غیرآمریکایی یک توافق نامه خرید را منعقد کرده است. بر‌ اساس این توافق‌نامه، ۴۳۴۴٫۷۱۱ سهم و هرکدام به ارزش ۳/۲۰ دلار به این ماینرها تعلق خواهد گرفت.

این شرکت همچنین پیش‌بینی می‌کند که تا ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۱۳۹۹)، دوهزار ماینری که از این شرکت دستگاه های استخراج ماینر M21 ASIC خریداری کرده بودند را نصب کنند و با این کار قدرت استخراج خود را ۶/۲ PH/s افزایش دهند.

تصمیم اخیر بیت دیجیتال برای ارائه سهام ۱۳/۹ میلیون دلاری به ماینرها به شرکت کمک می‌کند تا از نظر هش‌ریت استخراج بیت کوین در کنار برترین شرکت‌های ماینینگ آمریکای شمالی قرار بگیرد.

همچنین ماه گذشته، یک شرکت دیگر مستقر در نوادا به نام ماراتن، اعلام کرد که قصد دارد قدرت استخراج خود را به ۲/۵۶ EH/s  برساند.

گفتنی است که ماراتن این اقدام را برای رقابت با شرکت استخراج رمزارز Riot Blockchain انجام داد که قرار است تا ژوئیه سال آینده قدرت هش ریت خود را به ۲/۳ ارتقا دهد.

در حال حاضر هش‌ریت کلی شبکه بیت کوین ۱۲۱ EH/s است و شرکت‌هایی مانند، بیت دیجیتال ، ماراتن و Riot Blockchain با رقابت خود قصد دارند بیش از ۱/۹ درصد از این نرخ جهانی را در اختیار داشته باشند. 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.