شرکت ماینینگ Mcloud از چین خارج شد

خروج شرکت Mcloud از چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۰

چندی پیش چین قوانین سخت‌گیرانه جدیدی برای استخراج و معامله ارزهای دیجیتال وضع کرد. این قوانین جدید باعث شد صرافی‌ها و شرکت‌های مرتبط با ارز دیجیتال ارائه خدمات به کاربران چینی را متوقف کنند و از این کشور خارج شوند. جزئیات خبر خروج شرکت Mcloud از چین در پی اجرای این قوانین را در ادامه بخوانید. با بیتستان همراه باشید.

خروج شرکت Mcloud از چین

پایگاه خبری بلاک چین 8BTCnews در توییتی  از خروج شرکت Mcloud از چین خبر داد. این پایگاه خبری نوشت Mclouds، یکی از بزرگترین شرکت‌های میزبانی ماینینگ در چین، خدمات خود را برای مشتریان ساکن چین تعطیل می‌کند و تا 31 دسامبر از منطقه خارج خواهد شد. این پلتفورم در زمینه استخراج بیت‌کوین، اتریوم و Filecoin فعالیت می‌کند.

به نقل از 8BTCnews امروز 18 اکتبر، معدن ابری مارس، که بخشی از Mclouds است، اعلام کرد که پس از ممنوعیت اخیر فعالیت‌های استخراج رمزنگاری و معاملات ارزهای رمزنگاری شده در چین، تا قبل از پایان ماه دسامبر، دارایی‌ها و خدمات ماینینگ خود را از چین خارج می‌کند.

رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو به دلیل توییت ایلان ماسک

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

همانطور که قبلا گزارش شده است، چین ممنوعیت جدیدی را برای استخراج و معاملات ارزهای رمزنگاری شده وضع کرد و همه معاملات رمزنگاری در این کشور را غیرقانونی اعلام کرد. به همین دلیل چندین صرافی در حال نقل مکان از چین یا تعطیلی کامل تجارت خود هستند.

همین امر در مورد استخرهای معدن نیز اتفاق می‌افتد. غول ایجاد کننده معدن Bitmain اعلام کرده است که ارائه ماشین‌های معدن به مشتریان خود در چین را متوقف می‌کند. یکی از استخرهای اصلی استخراج آن، BTC.com ، از این قانون پیروی کرده است و یکی دیگر از غول های معدنی Antpool دسترسی به خدمات خود را از آدرس‌های IP چین متوقف کرده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.