شرکت‌های بزرگ به دلیل افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، 12 میلیارد دلار ضرر کردند

ضرر ۱۲ میلیاردی شرکت های بزرگ به دلیل افزایش نرخ بهره
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاران نهادی و موسسات بزرگ، پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، ۱۲ میلیارد دلار ضرر کردند. برای خواندن جزئیات خبر ضرر ۱۲ میلیاردی شرکت های بزرگ به دلیل افزایش نرخ بهره با بیتستان همراه باشید.

سرمایه گذاران نهادی بیت‌کوین و موسسات بزرگ، بیش از ۱۲ میلیارد دلار در ارزیابی دارایی‌های خود پس از سقوط بازار کریپتو و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ۴ می از دست داده‌اند.

بزرگترین دارندگان نهادی بیت‌کوین

بر اساس داده‌های اخیر OKLink، پنج شرکت  Block.one ،MTGOXK.K ،Microstrategy Inc ،Tesla و بنیاد Tezos بیشترین بیت‌کوین را دارند. می‌توان گفت سه شرکت Block.one ،MTGOXK.K و Microstrategy بیش از ۱۰۰۰۰۰ بیت‌کوین دارند، این به این معنی است که این شرکت‌ها تمرکز خود را روی بیت‌کوین گذاشته‌اند.

شرکت Block.one تنها ۰٫۸۶٪ از کل عرضه BTC را کنترل می‌کند. با این وجود، این سرمایه‌گذاران نهادی پس از کاهش ارزش ارزهای بازار کریپتو در روزهای اخیر متحمل زیان هنگفت بیش از ۱۲ میلیارد دلاری شدند.

واکنش اولیه فعالان بازار به اعلام نرخ بهره فدرال رزرو مثبت بود زیرا برخی از تحلیلگران نگران احتمال افزایش ۰٫۷۵ درصد نرخ بهره به جای ۰٫۵ درصد بودند.

با این حال، جامعه کریپتو متوجه شد که دسترسی به منابع اعتباری ارزان به طور جدی محدود شده است و فدرال رزرو همچنان تصمیم به افزایش بیشتر نرخ بهره در ماه‌های بعد دارد.

استراتژی‌های اجرا شده توسط نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی

علیرغم وحشت عمومی مشاهده شده در بازار، اکثر سرمایه‌گذاران نهادی و نهنگ‌ها هنوز شرایط بازار فعلی را به عنوان فرصتی بهینه برای افزایش دارایی‌های خود با اجرای استراتژی buy the dip (خرید در کف قیمت) می‌دانند. در مقابل، اکثر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران استراتژی خاصی ندارند و به دلیل نگرانی از سقوط کامل در هفته‌های بعدی، ترجیح می‌دهند توکن‌های خود را بفروشند.

همچنین خرس‌ها در حال حاضر انتظار کاهش بیشتر قیمت را دارند و با توجه به این قضیه ممکن است این افراد سعی کنند از چنین فرصتی برای کسب سود اضافی استفاده کنند.

برخی از معامله‌گران نیز ترجیح می‌دهند بیت‌کوین‌های خود را بفروشند تا ضرر احتمالی خود را کاهش می دهند. با این حال، دیدگاه تاریخی نشان می‌دهد که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی در شناسایی کف‌های محلی و ایجاد بازده بلندمدت بالاتر موفق‌تر هستند.

ضرر ۱۲ میلیاردی شرکت های بزرگ به دلیل افزایش نرخ بهره

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

روند فعلی بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که تا چند ماه آینده نیز بازار سیر نزولی خواهد داشت. یکی از دلایل اصلی این امر فشارهای روزافزون فدرال رزرو آمریکا است.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

سطح ۳۰۰۰۰ دلاری، سطح مقاومتی پیش روی بیت‌کوین است. اگر بتواند با حمایت سرمایه‌گذاران به سطوح مقاومتی ۳۵۰۰۰ دلار و ۴۰۰۰۰ دلار غلبه کند، سرمایه گذاران بلند مدت با اطمینان بیشتری وارد بازار شده و موقعیت‌های خرید جدید برای خود باز خواهند کرد.

منبع: crypto

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.