با افزایش محبوبیت متاورس قیمت رمزارز MANA نیز رشد کرد

افزایش مجدد قیمت MANA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

براساس داده‌های ارائه شده، رمزارز MANA دوباره در مسیر رشد قرار گرفته و تحلیلگران دلیل افزایش مجدد قیمت MANA را بیشتر شدن محبوبیت متاورس می‌دانند. این ارز دیجیتال در دو هفته رشد ۷۰ درصدی داشته است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

تاثیر فناوری بلاک‌چین در انقلاب دیجیتالی را نمی‌توان نادیده گرفت. یکی از پروژه‌هایی که با پیشرفت‌های خود توجه افراد زیادی را جلب کرده، اکوسیستم Decentraland (MANA) است. این اکوسیستم بر روی شبکه اتریوم ساخته شده و به کاربران امکان راه‌اندازی کسب و کارهای شخصی را می‌دهد

براساس داده‌های ارائه شده از Coin markets pro و Triding view، در عرض دو هفته قیمت ارز دیجیتال مانا ۷۰ درصد رشد کرده. این ارز دیجیتال در روز ۲۲ ژانویه در قیمت ۱/۷۰ دلار معامله می‌شد اما در روز اول فوریه به ۲/۹۰ دلار رسید.

افزایش مجدد قیمت MANA

توجه روز افزون شرکت‌ها به حوزه متاورس و حضور چهره‌های مشهور و اینفلوئنسرها در اکوسیستم دیسنترالند عواملی هستند که نشان می‌دهد آینده اکوسیستم دیسنترالند  و ارز دیجیتال آن خوب است.

با افزایش محبوبیت توکن‌های غیر قابل تعویض در سال ۲۰۲۱، برخی از مجموعه‌های دیجیتال، در حراجی‌های معتبری مانند ساتبی پیشنهادات چند میلیون دلاری دریافت کردند.

افزایش قیمت MANA

ساتبی اکنون با ایجاد یک خانه مجازی در دیسنترالند تبدیل به یک نقطه ثابت و پایدار در این اکوسیستم شده است.

خانه حراجی ساتبی

پذیرش متاورس توسط اینفلوئنسرها

یکی دیگر از دلایلی که نشان می‌دهد باید به آینده این اکوسیستم و ارز دیجیتال آن امیدوار بود، این است که افراد مشهور و اینفلوئنسرها متاورس را پذیرفته به دنبال ایجاد برندهای خود در این اکوسیستم هستند.

پذیرش متاورس توسط اینفلوئنسرها

همانطور که هنرمندان و افراد مشهور در اکوسیستم دیسنترالندحضور دارند، طرفداران نیز به تبعیت از آن‌ها از امکانات فناوری بلاک‌چین و VR استفاده می‌کنند که منجر به پذیرش بیشتر می‌شود.

عامل سومی که باعث جذب کاربران به اکوسیستم دیسنترالند می‌شود، بهبود تجربه کاربران و افزایش تعداد ادغام‌های بین پلتفرمی است.

پذیرش متاورس

همچنین بخش جدیدی به عنوان فروشگاه من به این اکو سیستم اضافه شد که به همه کاربران امکان مدیریت برندهای شخصی را داده است.

داده‌های Coinmarkets pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، حدود یک ساعت قبل از اینکه ارز دیجیتال مانا رشد کند، امتیاز VORTECS™ به این رمزارز به ۸۱ رسیده است

منبع خبر: cointelegraph

مانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.