سومین فرد ثروتمند مکزیک، مردم را به خرید بیت‌کوین در سال جدید تشویق کرد

تشویق میلیاردر مکزیکی به خرید بیت کوین در سال جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ دی ۱۴۰۰

افراد ثروتمند به طور جدی سعی در ورود به بازار رمزارزها را دارند، به طوری که یکی از ثروتمندترین افراد کشور مکزیک، در پیامی مردم را به خرید بیت‌کوین (BTC) تشویق کرد و توصیه نمود که مردم از پول فیات دور شوند. با بیتستان همراه باشید تا به خبر تشویق میلیاردر مکزیکی به خرید بیت کوین در سال جدید بیشتر بپردازیم.

سومین فرد ثروتمند مکزیک در شب کریسمس، پیامی دلگرم کننده برای کاربران و علاقه‌مندان رمزارز بیت‌کوین ارسال کرد. ریکاردو سالیناس پلیگو در یک ویدیوی دو دقیقه‌ای توصیه کرد که مردم باید از پول فیات دور شده و بیت‌کوین بخرند.

ریکاردو سالیناس پلیگو ۳ توصیه برای دنبال کنندگان خود در توییتر داشت و نوشت:

از پول های فیات دوری کنید. حال می‌خواهد دلار، یورو یا ین باشد، چرا که همه آن‌ها یکسان هستند. پول‌های کاغذی جعلی هستند و بانک‌های مرکزی بیشتر از هر زمان دیگری اقدام به تولید آن‌ها می‌کنند.

وی در ادامه افزود که:

در بیت‌کوین سرمایه گذاری کنید

۲ توصیه دیگر ریکاردو سالیناس پلیگو این بود که مردم باید حسادت را کنار بگذارند و به خود ایمان داشته باشند، به ویژه هنگامی که به دنبال آزادی و نوآوری هستند.

جالب است بدانید که ریکاردو سالیناس پلیگو قصد دارد دومین بانک خرده فروشی بزرگ کشور مکزیک به نام Banco Azteca را به اولین وام دهنده در این کشور تبدیل کند.

جدال بانک مرکزی مکزیک با ریکاردو سالیناس پلیگو:

بانک مرکزی مکزیک در پاسخ به برنامه‌های بلندپروازانه ریکاردو سالیناس پلیگو اعلام کرد که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین پول قانونی نیستند و استفاده از آن‌ها در سیستم مالی کشور ممنوع است.

در سپتامبر امسال، الخاندرو دیاز دی لئون، رئیس بانک مرکزی مکزیک، بیت‌کوین را به عنوان یک ارز قانونی قابل اعتماد رد کرده بود و نوسانات قیمت این ارز دیجیتال را بزرگ‌ترین مانع برای پذیرش بیت‌کوین اعلام کرد.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.